32 mln dolarów na nowy smartfon Ubuntu Edge

Brief.pl / Technologie

Firma Canonical, właściciel marki Ubuntu, rozpoczęła kampanię crowdfundingową. Zebrane fundusze mają zostać wykorzystane na stworzenie pierwszego telefonu z dwoma systemami operacyjnymi.

-

Edge ma posiadać 4.5 calowy ekran, 4 GB pamięci RAM oraz 128 GB pamięci wewnętrznej. Ma być również przystosowany do korzystania z technologii LTE. Olbrzymią zaletą telefonu będzie możliwość przełączania się pomiędzy dwoma systemami operacyjnymi - Linuxem i Androidem.

Ubuntu Edge


W ciągu pierwszego dnia zostały wykupione wszystkie promocyjne pakiety o wartości 600 dolarów. Osoby, które zdecydowały się na zakup pakietu otrzymają w okolicach maja 2014 roku Ubuntu Edge. Oczywiście jeśli zbiórka zakończy się sukcesem.W ciągu miesiąca Canonical musi uzbierać 32 mln dolarów. Start wygląda obiecująco - pod koniec pierwszego dnia projekt Ubuntu Edge ma na liczniku już ponad 3 mln dolarów.

Czy uda się pozyskać wszystkie fundusze? Postęp w zbieraniu funduszy możecie śledzić na stronie www.indiegogo.com

Ubuntu Edge

 

Źródło: www.theverge.com

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.