Polski koncept wdrażany na świecie

Polski koncept wdrażany na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Digital One wygrała konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea realizującej filozofię marki w obszarze digital. Koncept „Smilie Project” zostanie wdrożony na co najmniej 10 rynkach światowych z możliwością rozszerzenia go na kolejne.

-

Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea w 2012 roku na wszystkich rynkach, na których jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką na danym rynku.

Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital. Propozycja agencji Digital One, która współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland - dystrybutorem marki Lipton Ice Tea - strategicznie od 2001 roku, została uznana za najlepszą i wygrała konkurs.

Dzisiaj projekt zrealizowany według tego pomysłu rusza w Polsce. Potrwa około dwóch miesięcy i będzie oparty w dużej mierze o działania w mediach społecznościowych. Projekt składa się z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji.

Pierwsza z nich to Smilie Factory - aplikacja przeznaczona do wykorzystania na Facebooku. Poprzez kamerę komputerową analizuje ona parametry twarzy użytkownika i na ich postawie generuje ikonę zwaną “Smilie”. Użytkownik może później dostosowywać tę ikonę do własnych upodobań poprzez dodawanie do niej przeróżnych atrybutów typu wąsy, włosy, okulary i inne elementy. Taką specjalnie wygenerowaną, indywidualną ikonką można się podzielić ze znajomymi na Facebooku, można z niej też zrobić m.in. tapetę czy avatar do różnego rodzaju komunikatorów.

Kolejna aplikacja to Smilie Message, za pomocą którejużytkownicy mogą przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy.

Trzecia aplikacja - Smilie Moments to z kolei aplikacja konkursowa wykorzystująca w pomysłowy sposób stworzonego wcześniej „Smilie”.

Aplikacje będą uruchamiane cyklicznie w trakcie trwania całej akcji. Smilie Project będzie wsparty kampanią w Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.