Polski koncept wdrażany na świecie

Polski koncept wdrażany na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Digital One wygrała konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea realizującej filozofię marki w obszarze digital. Koncept „Smilie Project” zostanie wdrożony na co najmniej 10 rynkach światowych z możliwością rozszerzenia go na kolejne.

-

Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea w 2012 roku na wszystkich rynkach, na których jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką na danym rynku.

Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital. Propozycja agencji Digital One, która współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland - dystrybutorem marki Lipton Ice Tea - strategicznie od 2001 roku, została uznana za najlepszą i wygrała konkurs.

Dzisiaj projekt zrealizowany według tego pomysłu rusza w Polsce. Potrwa około dwóch miesięcy i będzie oparty w dużej mierze o działania w mediach społecznościowych. Projekt składa się z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji.

Pierwsza z nich to Smilie Factory - aplikacja przeznaczona do wykorzystania na Facebooku. Poprzez kamerę komputerową analizuje ona parametry twarzy użytkownika i na ich postawie generuje ikonę zwaną “Smilie”. Użytkownik może później dostosowywać tę ikonę do własnych upodobań poprzez dodawanie do niej przeróżnych atrybutów typu wąsy, włosy, okulary i inne elementy. Taką specjalnie wygenerowaną, indywidualną ikonką można się podzielić ze znajomymi na Facebooku, można z niej też zrobić m.in. tapetę czy avatar do różnego rodzaju komunikatorów.

Kolejna aplikacja to Smilie Message, za pomocą którejużytkownicy mogą przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy.

Trzecia aplikacja - Smilie Moments to z kolei aplikacja konkursowa wykorzystująca w pomysłowy sposób stworzonego wcześniej „Smilie”.

Aplikacje będą uruchamiane cyklicznie w trakcie trwania całej akcji. Smilie Project będzie wsparty kampanią w Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.