Polski koncept wdrażany na świecie

Polski koncept wdrażany na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Digital One wygrała konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea realizującej filozofię marki w obszarze digital. Koncept „Smilie Project” zostanie wdrożony na co najmniej 10 rynkach światowych z możliwością rozszerzenia go na kolejne.

-

Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea w 2012 roku na wszystkich rynkach, na których jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką na danym rynku.

Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital. Propozycja agencji Digital One, która współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland - dystrybutorem marki Lipton Ice Tea - strategicznie od 2001 roku, została uznana za najlepszą i wygrała konkurs.

Dzisiaj projekt zrealizowany według tego pomysłu rusza w Polsce. Potrwa około dwóch miesięcy i będzie oparty w dużej mierze o działania w mediach społecznościowych. Projekt składa się z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji.

Pierwsza z nich to Smilie Factory - aplikacja przeznaczona do wykorzystania na Facebooku. Poprzez kamerę komputerową analizuje ona parametry twarzy użytkownika i na ich postawie generuje ikonę zwaną “Smilie”. Użytkownik może później dostosowywać tę ikonę do własnych upodobań poprzez dodawanie do niej przeróżnych atrybutów typu wąsy, włosy, okulary i inne elementy. Taką specjalnie wygenerowaną, indywidualną ikonką można się podzielić ze znajomymi na Facebooku, można z niej też zrobić m.in. tapetę czy avatar do różnego rodzaju komunikatorów.

Kolejna aplikacja to Smilie Message, za pomocą którejużytkownicy mogą przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy.

Trzecia aplikacja - Smilie Moments to z kolei aplikacja konkursowa wykorzystująca w pomysłowy sposób stworzonego wcześniej „Smilie”.

Aplikacje będą uruchamiane cyklicznie w trakcie trwania całej akcji. Smilie Project będzie wsparty kampanią w Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.