wp - grudzien 2016

Polski koncept wdrażany na świecie

Polski koncept wdrażany na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Digital One wygrała konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea realizującej filozofię marki w obszarze digital. Koncept „Smilie Project” zostanie wdrożony na co najmniej 10 rynkach światowych z możliwością rozszerzenia go na kolejne.

-

Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea w 2012 roku na wszystkich rynkach, na których jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką na danym rynku.

Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital. Propozycja agencji Digital One, która współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland - dystrybutorem marki Lipton Ice Tea - strategicznie od 2001 roku, została uznana za najlepszą i wygrała konkurs.

Dzisiaj projekt zrealizowany według tego pomysłu rusza w Polsce. Potrwa około dwóch miesięcy i będzie oparty w dużej mierze o działania w mediach społecznościowych. Projekt składa się z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji.

Pierwsza z nich to Smilie Factory - aplikacja przeznaczona do wykorzystania na Facebooku. Poprzez kamerę komputerową analizuje ona parametry twarzy użytkownika i na ich postawie generuje ikonę zwaną “Smilie”. Użytkownik może później dostosowywać tę ikonę do własnych upodobań poprzez dodawanie do niej przeróżnych atrybutów typu wąsy, włosy, okulary i inne elementy. Taką specjalnie wygenerowaną, indywidualną ikonką można się podzielić ze znajomymi na Facebooku, można z niej też zrobić m.in. tapetę czy avatar do różnego rodzaju komunikatorów.

Kolejna aplikacja to Smilie Message, za pomocą którejużytkownicy mogą przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy.

Trzecia aplikacja - Smilie Moments to z kolei aplikacja konkursowa wykorzystująca w pomysłowy sposób stworzonego wcześniej „Smilie”.

Aplikacje będą uruchamiane cyklicznie w trakcie trwania całej akcji. Smilie Project będzie wsparty kampanią w Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.