Polski koncept wdrażany na świecie

Polski koncept wdrażany na świecie

Brief.pl / Aktualności

Agencja Digital One wygrała konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea realizującej filozofię marki w obszarze digital. Koncept „Smilie Project” zostanie wdrożony na co najmniej 10 rynkach światowych z możliwością rozszerzenia go na kolejne.

-

Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea w 2012 roku na wszystkich rynkach, na których jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką na danym rynku.

Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital. Propozycja agencji Digital One, która współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland - dystrybutorem marki Lipton Ice Tea - strategicznie od 2001 roku, została uznana za najlepszą i wygrała konkurs.

Dzisiaj projekt zrealizowany według tego pomysłu rusza w Polsce. Potrwa około dwóch miesięcy i będzie oparty w dużej mierze o działania w mediach społecznościowych. Projekt składa się z trzech cyklicznie uruchamianych aktywacji.

Pierwsza z nich to Smilie Factory - aplikacja przeznaczona do wykorzystania na Facebooku. Poprzez kamerę komputerową analizuje ona parametry twarzy użytkownika i na ich postawie generuje ikonę zwaną “Smilie”. Użytkownik może później dostosowywać tę ikonę do własnych upodobań poprzez dodawanie do niej przeróżnych atrybutów typu wąsy, włosy, okulary i inne elementy. Taką specjalnie wygenerowaną, indywidualną ikonką można się podzielić ze znajomymi na Facebooku, można z niej też zrobić m.in. tapetę czy avatar do różnego rodzaju komunikatorów.

Kolejna aplikacja to Smilie Message, za pomocą którejużytkownicy mogą przesyłać między sobą wiadomości, które są odczytywane adresatowi przez ich ikonkę przy użyciu syntezatora mowy.

Trzecia aplikacja - Smilie Moments to z kolei aplikacja konkursowa wykorzystująca w pomysłowy sposób stworzonego wcześniej „Smilie”.

Aplikacje będą uruchamiane cyklicznie w trakcie trwania całej akcji. Smilie Project będzie wsparty kampanią w Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?