Grupa Lotos głównym sponsorem Lechii Gdańsk

 Grupa Lotos głównym sponsorem Lechii Gdańsk

Brief.pl / Aktualności

Grupa Lotos i Lechia Gdańsk podpisały dzisiaj kolejną trzyletnią umowę sponsoringową. Nowa umowa zacznie obowiązywać z początkiem sezonu 2013/2014, a na jej mocy Grupa Lotos nadal będzie głównym sponsorem gdańskiego klubu grającego w Ekstraklasie.

-

Sponsor postawił przed drużyną prowadzoną przez trenera Michała Probierza cel, jakim jest zajęcie minimum 5. miejsca na koniec sezonu w T-Mobile Ekstraklasie. Między innymi od wyniku osiągniętego na koniec sezonu uzależniona jest kwota zaangażowania sponsora w kolejnych latach.

W sezonie 2013/2014 na koszulkach Lechii oraz na stadionie logotyp Lotosu pojawi się na białym tle.

W ciągu czterech ostatnich sezonów Lechia Gdańsk trzykrotnie zajmowała 8. miejsce w ekstraklasie. Cieszy się jednocześnie trzecim pod względem liczebności gronem sympatyków spośród klubów tej ligi – na mecze Lechii przychodzi średnio 15 tys. sympatyków. W sezonie 2012/2013 – rok po przenosinach na nowoczesny stadion PGE Arena Gdańsk – Lechia Gdańsk znalazła się też na czwartym miejscu pod kątem oglądalności jej spotkań za pośrednictwem stacji telewizyjnych.

– Wierzymy, że coraz ważniejszą rolę w zespole będzie odgrywało kolejne pokolenie piłkarzy z Pomorza, dlatego wspieramy także Akademię Piłkarską Lechia Gdańsk i wspólnie od września 2012 roku realizujemy bardzo dobrze przyjęty w regionie przez władze lokalne, kluby, adeptów piłkarskich i ich rodziców program „Biało-zielona przyszłość z Lotosem – mówi Jowita Twardowska, dyrektor ds. komunikacji i CSR Grupy Lotos.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.