Grupa Lotos głównym sponsorem Lechii Gdańsk

 Grupa Lotos głównym sponsorem Lechii Gdańsk

Brief.pl / Aktualności

Grupa Lotos i Lechia Gdańsk podpisały dzisiaj kolejną trzyletnią umowę sponsoringową. Nowa umowa zacznie obowiązywać z początkiem sezonu 2013/2014, a na jej mocy Grupa Lotos nadal będzie głównym sponsorem gdańskiego klubu grającego w Ekstraklasie.

-

Sponsor postawił przed drużyną prowadzoną przez trenera Michała Probierza cel, jakim jest zajęcie minimum 5. miejsca na koniec sezonu w T-Mobile Ekstraklasie. Między innymi od wyniku osiągniętego na koniec sezonu uzależniona jest kwota zaangażowania sponsora w kolejnych latach.

W sezonie 2013/2014 na koszulkach Lechii oraz na stadionie logotyp Lotosu pojawi się na białym tle.

W ciągu czterech ostatnich sezonów Lechia Gdańsk trzykrotnie zajmowała 8. miejsce w ekstraklasie. Cieszy się jednocześnie trzecim pod względem liczebności gronem sympatyków spośród klubów tej ligi – na mecze Lechii przychodzi średnio 15 tys. sympatyków. W sezonie 2012/2013 – rok po przenosinach na nowoczesny stadion PGE Arena Gdańsk – Lechia Gdańsk znalazła się też na czwartym miejscu pod kątem oglądalności jej spotkań za pośrednictwem stacji telewizyjnych.

– Wierzymy, że coraz ważniejszą rolę w zespole będzie odgrywało kolejne pokolenie piłkarzy z Pomorza, dlatego wspieramy także Akademię Piłkarską Lechia Gdańsk i wspólnie od września 2012 roku realizujemy bardzo dobrze przyjęty w regionie przez władze lokalne, kluby, adeptów piłkarskich i ich rodziców program „Biało-zielona przyszłość z Lotosem – mówi Jowita Twardowska, dyrektor ds. komunikacji i CSR Grupy Lotos.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.