Niemcy najaktywniejsi w polskiej sieci

Niemcy najaktywniejsi w polskiej sieci

Brief.pl / Wiedza

Niemcy, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone – to kraje, z których pochodzi największy zagraniczny ruch internetowy w polskiej sieci - wynika z badań Gemiusa

-

Dane pokazują, że najczęściej polskie strony WWW przeglądają użytkownicy z Niemiec (18 proc. zagranicznego ruchu internetowego na polskich stronach WWW, Wielkiej Brytanii (17 proc.) oraz USA (15 proc.).

Na dalszych miejscach znalazły się: Holandia (5 proc. zagranicznego ruchu internetowego w Polsce pochodzi z tego kraju), Francja (4 proc.), Norwegia, Rosja, Szwecja i Irlandia (po 3 proc.). Ranking TOP10 zamykają natomiast Włochy (2 proc.).

 

Dane pochodzą z badania Gemiusa dotyczącego ruchu na stronach internetowych. Zaprezentowano wyniki za czerwiec 2013 roku.

Tagi:

Gemius

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.