OS3 rozszerza zakres usług

OS3 rozszerza zakres usług

Brief.pl / Aktualności

Grupa OS3 rozszerzyła zakres swojej oferty o kompetencje z zakresu e-commerce: przygotowywanie strategii budowania pozycji firmy w internecie, projektowanie i optymalizację strony www lub sklepu, architekturę sprzedaży, działania SEO i SEM, doradztwo i tworzenie ofert dla nowych klientów.

-

Za rozwój tych kompetencji odpowiada doradca zarządu OS3 Group Michał Kulka związany wcześniej m.in. z Merlin.pl, Noble Bank, Sales&More, Onet.pl, Expander.pl, Grono.net i PTC (obecnie T-Mobile).


Agencja jest w trakcie realizacji kompleksowego projektu e-commerce, który towarzyszy wprowadzeniu nowej marki na rynek. Odsłona przewidziana jest na wrzesień br.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.