Rusza Moje miasto Payback

Rusza Moje miasto Payback

Brief.pl / Aktualności

Loyalty Partner Polska rozszerza obszar działalności programu bonusowego Payback, wprowadzając oferty lokalne. Pierwszym miastem, w którym funkcjonuje Moje Miasto Payback, jest Warszawa.

-

W ramach nowej oferty posiadacze kart Payback mogą zbierać punkty w 100 nowych lokalizacjach w stolicy. Wśród 60 obecnych partnerów programu z obszaru MSP znajdują się m.in. restauracje, teatry, salony spa i fitness.

Nowością tej inicjatywy jest m.in. fakt, że oprócz gromadzenia punktów za zakupy, będzie można także płacić punktami Payback za usługi oferowane w ramach Mojego Miasta Payback.

Rafał Grędziszewski, head of local business w Loyalty Partner Polska, podkreśla, że kolejną lokalizacją, w której jeszcze w tym roku ma zostać uruchomiona inicjatywa Moje Miasto Payback, jest Kraków.

Szczegółowe informacje o tym, gdzie w stolicy można zbierać punkty Payback, znajdują się na stronie miasto.payback.pl.

Wsparcie marketingowe

16 lipca br. ruszyła kampania informacyjna wspierająca wprowadzenie Mojego Miasta Payback. Działania promocyjne mają miejsce w takich mediach, jak prasa, citylighty, reklama w komunikacji miejskiej, na portalach internetowych czy na Facebooku.

Kampanię wesprą dodatkowo ogólnopolscy partnerzy Payback - Real i Multikino w warszawskich lokalizacjach.

Kreację Mojego Miasta Payback przygotowała agencja Ogilvy Action. Plan mediowy opracował Media Vest, kampanię online – Mail Media, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.