Rusza Moje miasto Payback

Rusza Moje miasto Payback

Brief.pl / Aktualności

Loyalty Partner Polska rozszerza obszar działalności programu bonusowego Payback, wprowadzając oferty lokalne. Pierwszym miastem, w którym funkcjonuje Moje Miasto Payback, jest Warszawa.

-

W ramach nowej oferty posiadacze kart Payback mogą zbierać punkty w 100 nowych lokalizacjach w stolicy. Wśród 60 obecnych partnerów programu z obszaru MSP znajdują się m.in. restauracje, teatry, salony spa i fitness.

Nowością tej inicjatywy jest m.in. fakt, że oprócz gromadzenia punktów za zakupy, będzie można także płacić punktami Payback za usługi oferowane w ramach Mojego Miasta Payback.

Rafał Grędziszewski, head of local business w Loyalty Partner Polska, podkreśla, że kolejną lokalizacją, w której jeszcze w tym roku ma zostać uruchomiona inicjatywa Moje Miasto Payback, jest Kraków.

Szczegółowe informacje o tym, gdzie w stolicy można zbierać punkty Payback, znajdują się na stronie miasto.payback.pl.

Wsparcie marketingowe

16 lipca br. ruszyła kampania informacyjna wspierająca wprowadzenie Mojego Miasta Payback. Działania promocyjne mają miejsce w takich mediach, jak prasa, citylighty, reklama w komunikacji miejskiej, na portalach internetowych czy na Facebooku.

Kampanię wesprą dodatkowo ogólnopolscy partnerzy Payback - Real i Multikino w warszawskich lokalizacjach.

Kreację Mojego Miasta Payback przygotowała agencja Ogilvy Action. Plan mediowy opracował Media Vest, kampanię online – Mail Media, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.