Defibrylatory w Biedronkach

Defibrylatory w Biedronkach

Brief.pl / CSR

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna pilotażowy program „Bezpieczna Biedronka”, w ramach którego będzie wprowadzać rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo klientów, pracowników oraz wszystkich osób przebywających w otoczeniu sklepów sieci.

-

W lipcu br. w wybranych 40 sklepach na terenie całego kraju zostaną umieszczone pierwsze defibrylatory AED. W 2013 roku pracownicy odbędą także 350 godzin szkoleń z udzielania pomocy przedmedycznej.

AED, czyli Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny, to urządzenie, które powinno być zastosowane podczas każdej utraty funkcji życiowych poszkodowanego. Jego zadaniem jest dokonanie oceny pracy serca oraz, w przypadku stwierdzenia niepożądanego rytmu, wskazanie przeprowadzenia defibrylacji. Wczesne podjęcie resuscytacji i prawidłowe wykonanie defibrylacji w ciągu 2 minut zwiększa szansę na przeżycie - wg Polskiej Rady Resuscytacji - o 60 proc.

Defibrylatory znajdą się w szafkach oznaczonych logo „Bezpieczna Biedronka”, a placówki, w których umieszczone będą defibrylatory, zostaną oznakowane informacyjnym plakatem. Jednocześnie pracownicy sklepów, w których znajdą się defibrylatory, zostaną przeszkoleni z zasad pomocy przedmedycznej oraz użytkowania AED, by mogli nieść pierwszą pomoc poszkodowanym. Szkolenia z pierwszej pomocy w ubiegłym roku przeszło prawie 3,5 tys. pracowników Biedronki.

Na stronie www.biedronka.pl będzie można znaleźć informacje nt. AED oraz spis sklepów, w których będą one umieszczone.

 

 

Niedawno defiblatory AED pojawiły się także  w wybranych placówkach ING Banku Śląskiego:

Defibrylatory w placówkach ING

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.