23 lipca TVP wyłącznie w systemie cyfrowym

23 lipca TVP wyłącznie w systemie cyfrowym

Brief.pl / Aktualności

23 lipca br. odbędzie się ostatni etap wyłączeń nadajników telewizji analogowej. Obejmie ponad 2 mln mieszkańców z 220 gmin w 7 województwach: dolnośląskim, podkarpackim, warmińsko-mazurskim, mazowieckim, podlaskim, lubelskim i lubuskim.

-

Od tej chwili odbiór naziemny programów TVP na terenie całej Polski będzie możliwy tylko w sposób cyfrowy. Zmierzch ery naziemnej telewizji analogowej wyznacza również koniec procesu wdrażania telewizji cyfrowej, ale nie oznacza to końca jej rozwoju.

Po 23 lipca Polska dołączy do przeważającej grupy krajów europejskich (Europa Zachodnia, Skandynawia), w których możliwy jest tylko odbiór cyfrowy telewizji naziemnej. Nieco późniejsze w stosunku do nich rozpoczęcie procesu wdrażania telewizji cyfrowej przyniosło też pewne korzyści w postaci odczuwalnego spadku cen cyfrowych odbiorników, a także możliwości przyjęcia bardziej zaawansowanego systemu kodowania wizji, dzięki czemu możliwe jest nadawanie większej liczby programów; w jednym tzw. multipleksie „mieści się” do 8 programów w rozdzielczości standardowej, podczas gdy przy zastosowaniu starszych metod kodowania byłoby ich 4-5.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.