23 lipca TVP wyłącznie w systemie cyfrowym

23 lipca TVP wyłącznie w systemie cyfrowym

Brief.pl / Aktualności

23 lipca br. odbędzie się ostatni etap wyłączeń nadajników telewizji analogowej. Obejmie ponad 2 mln mieszkańców z 220 gmin w 7 województwach: dolnośląskim, podkarpackim, warmińsko-mazurskim, mazowieckim, podlaskim, lubelskim i lubuskim.

-

Od tej chwili odbiór naziemny programów TVP na terenie całej Polski będzie możliwy tylko w sposób cyfrowy. Zmierzch ery naziemnej telewizji analogowej wyznacza również koniec procesu wdrażania telewizji cyfrowej, ale nie oznacza to końca jej rozwoju.

Po 23 lipca Polska dołączy do przeważającej grupy krajów europejskich (Europa Zachodnia, Skandynawia), w których możliwy jest tylko odbiór cyfrowy telewizji naziemnej. Nieco późniejsze w stosunku do nich rozpoczęcie procesu wdrażania telewizji cyfrowej przyniosło też pewne korzyści w postaci odczuwalnego spadku cen cyfrowych odbiorników, a także możliwości przyjęcia bardziej zaawansowanego systemu kodowania wizji, dzięki czemu możliwe jest nadawanie większej liczby programów; w jednym tzw. multipleksie „mieści się” do 8 programów w rozdzielczości standardowej, podczas gdy przy zastosowaniu starszych metod kodowania byłoby ich 4-5.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.