Droga do sukcesu z PNSA

Droga do sukcesu z PNSA

Brief.pl / Aktualności

Wsparcie w budowaniu ścieżki kariery oraz rozwoju osobistym pracownika-sprzedawcy umożliwia konkurs Polish National Sales Awards, który w tym roku odbywa się już po raz V. W konkursie biorą udział pracownicy i zespoły sprzedażowe działające w 10 branżach, którzy startują w 17 kategoriach konkursowych.

-

Pracodawcy, którzy zgłaszają swych pracowników do konkursu, zyskują dzięki niemu dodatkowe narzędzie oceny i motywacji zespołu. Konkurs posiada wypracowaną unikatową metodologię konkursową, a gwarancję jego jakości stanowi oparcie oceny uczestników na obiektywności i na merytorycznym podejściu ekspertów.

Jak mówią uczestnicy oraz przedstawiciele przedsiębiorstw nominujący pracowników – PNSA to platforma, umożliwiająca porównanie siebie i swoich kompetencji z innymi pracownikami, zajmującymi to samo stanowisko w różnych firmach. Konkurs PNSA to przede wszystkim obiektywna ocena jakości firmy i zatrudnionych w niej ludzi, która przekłada się na obraz przedsiębiorstwa w ocenie rynku. To także element systemu motywującego pracowników.

Udział w konkursie Polish National Sales Awards stał się trwałym elementem systemu motywacyjnego m.in. w UPC Polska. Dla nagradzanych w przeszłości finalistów, UPC Polska przygotowała osobne programy rozwoju oraz zaangażowała ich do budowania strategii sprzedażowej Spółki.

 

Dzięki tytułowi laureata konkursu PNSA przyznawanego pracownikowi, firma a zarazem i jej klienci otrzymują potwierdzenie, że zarówno organizacja, jaki i zatrudnieni w niej sprzedawcy, reprezentują najwyższe standardy. Podczas konkursu możliwe jest pokazanie najlepszych praktyk wypracowanych przez przedsiębiorstwo. Co więcej, firma postrzegana jest jako pracodawca, który dba o rozwój pracowników, a to przyciąga do firmy talenty i wpływa na zwiększenie efektywności rekrutacji.


Z perspektywy pracownika natomiast, sukces w tego rodzaju współzawodnictwie, wart jest podkreślenia w CV – mówi Jarosław Pijanowski, dyrektor pionu sprzedaży UPC Polska.

Krzysztof Klimczak, prezes Strauss Cafe Poland, znalazł się w gronie wyróżnionych w III edycji PNSA jako ówczesny dyrektor sprzedaży. Obecnie sam deleguje pracowników do konkursu, w którym brał udział.

 

PNSA, jako organizacja, gwarantuje możliwość udziału w wielu panelach i dyskusjach dotyczących sektora sprzedaży. Pozwala to na ciągły rozwój, stałą weryfikację swoich umiejętności oraz wypracowanie nowego spojrzenia na branżę – komentuje Krzysztof Klimczak. - Co więcej, daje poczucie bycia częścią społeczności sprzedażowej i możliwość nawiązania kontaktu z innymi przedstawicielami sektora, pracującymi w różnych branżach. Jeśli nominacja konkursowa kończy się sukcesem, posiadanie w szeregach sił sprzedażowych laureata PNSA, poprawia wizerunek pracowników danej firmy na tle konkurencji, co sprawia, że działania przedsiębiorstwa stają się wzorem do naśladowania.

 

PNSA, jako jedyny na rynku konkurs, który w swojej formule nagradza zespoły sprzedaży, pozwala na integrację oraz pokazanie instytucjom państwowym jak liczne i ważne są siły sprzedażowe i jak ogromny mają wpływ na PKB polskiej gospodarki – podsumowuje Jarosław Pijanowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.