wp - grudzien 2016

Droga do sukcesu z PNSA

Droga do sukcesu z PNSA

Brief.pl / Aktualności

Wsparcie w budowaniu ścieżki kariery oraz rozwoju osobistym pracownika-sprzedawcy umożliwia konkurs Polish National Sales Awards, który w tym roku odbywa się już po raz V. W konkursie biorą udział pracownicy i zespoły sprzedażowe działające w 10 branżach, którzy startują w 17 kategoriach konkursowych.

-

Pracodawcy, którzy zgłaszają swych pracowników do konkursu, zyskują dzięki niemu dodatkowe narzędzie oceny i motywacji zespołu. Konkurs posiada wypracowaną unikatową metodologię konkursową, a gwarancję jego jakości stanowi oparcie oceny uczestników na obiektywności i na merytorycznym podejściu ekspertów.

Jak mówią uczestnicy oraz przedstawiciele przedsiębiorstw nominujący pracowników – PNSA to platforma, umożliwiająca porównanie siebie i swoich kompetencji z innymi pracownikami, zajmującymi to samo stanowisko w różnych firmach. Konkurs PNSA to przede wszystkim obiektywna ocena jakości firmy i zatrudnionych w niej ludzi, która przekłada się na obraz przedsiębiorstwa w ocenie rynku. To także element systemu motywującego pracowników.

Udział w konkursie Polish National Sales Awards stał się trwałym elementem systemu motywacyjnego m.in. w UPC Polska. Dla nagradzanych w przeszłości finalistów, UPC Polska przygotowała osobne programy rozwoju oraz zaangażowała ich do budowania strategii sprzedażowej Spółki.

 

Dzięki tytułowi laureata konkursu PNSA przyznawanego pracownikowi, firma a zarazem i jej klienci otrzymują potwierdzenie, że zarówno organizacja, jaki i zatrudnieni w niej sprzedawcy, reprezentują najwyższe standardy. Podczas konkursu możliwe jest pokazanie najlepszych praktyk wypracowanych przez przedsiębiorstwo. Co więcej, firma postrzegana jest jako pracodawca, który dba o rozwój pracowników, a to przyciąga do firmy talenty i wpływa na zwiększenie efektywności rekrutacji.


Z perspektywy pracownika natomiast, sukces w tego rodzaju współzawodnictwie, wart jest podkreślenia w CV – mówi Jarosław Pijanowski, dyrektor pionu sprzedaży UPC Polska.

Krzysztof Klimczak, prezes Strauss Cafe Poland, znalazł się w gronie wyróżnionych w III edycji PNSA jako ówczesny dyrektor sprzedaży. Obecnie sam deleguje pracowników do konkursu, w którym brał udział.

 

PNSA, jako organizacja, gwarantuje możliwość udziału w wielu panelach i dyskusjach dotyczących sektora sprzedaży. Pozwala to na ciągły rozwój, stałą weryfikację swoich umiejętności oraz wypracowanie nowego spojrzenia na branżę – komentuje Krzysztof Klimczak. - Co więcej, daje poczucie bycia częścią społeczności sprzedażowej i możliwość nawiązania kontaktu z innymi przedstawicielami sektora, pracującymi w różnych branżach. Jeśli nominacja konkursowa kończy się sukcesem, posiadanie w szeregach sił sprzedażowych laureata PNSA, poprawia wizerunek pracowników danej firmy na tle konkurencji, co sprawia, że działania przedsiębiorstwa stają się wzorem do naśladowania.

 

PNSA, jako jedyny na rynku konkurs, który w swojej formule nagradza zespoły sprzedaży, pozwala na integrację oraz pokazanie instytucjom państwowym jak liczne i ważne są siły sprzedażowe i jak ogromny mają wpływ na PKB polskiej gospodarki – podsumowuje Jarosław Pijanowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.