Nowe stanowisko w ZenithOptimedia

Nowe stanowisko w ZenithOptimedia

Brief.pl / Ludzie

Krzysztof Kulesz awansował na stanowisko deputy buying directora w ZenithOptimedia Group. Odpowiada za negocjacje oraz zakup mediów non TV, w tym także za internet.

-

Obejmując nowo utworzone stanowisko, Kulesz został jednocześnie zastępcą Iwony Jaśkiewicz-Kundery, która kieruje działem buyingu ZenithOptimedia.

Kulesz jest związany z ZenithOptimedia od 2003 roku. Na początku swojej kariery planował i kupował media prasowe. Następnie poszerzył swoje kompetencje o radio, ooh i kino, a w ostatnim czasie – także o internet. Na obecne stanowisko awansował z funkcji media buying managera.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.