E-Izba przygotowała katalog

E-Izba przygotowała katalog

Brief.pl / Aktualności

E-Izba Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowała katalog zawierający oferty podmiotów działających w branży gospodarki elektronicznej.

-

Firmy podzielono na sześć sektorów:

- Sprzedawcy detaliczni (B2C),

- Platformy e-commerce (B2C, C2C, B2B, …),

- Płatności on-line,

- Treści cyfrowe,

- IT dla e-commerce oraz

- Usługi społeczeństwa informacyjnego.

 

Katalog można pobrać ze strony Ecommercepolska.pl

- Projekt ten naturalnie wynika z działania e-Izby. Reprezentujemy wspólne interesy branży przez instytucjami administracyjnymi, chcemy również zadbać o rozwój biznesu naszych członków. Usystematyzowanie informacji w postaci opracowania katalogu jest kompendium wiedzy dla potencjalnych kontrahentów czy klientów – mówi Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.



Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.