E-Izba przygotowała katalog

E-Izba przygotowała katalog

Brief.pl / Aktualności

E-Izba Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowała katalog zawierający oferty podmiotów działających w branży gospodarki elektronicznej.

-

Firmy podzielono na sześć sektorów:

- Sprzedawcy detaliczni (B2C),

- Platformy e-commerce (B2C, C2C, B2B, …),

- Płatności on-line,

- Treści cyfrowe,

- IT dla e-commerce oraz

- Usługi społeczeństwa informacyjnego.

 

Katalog można pobrać ze strony Ecommercepolska.pl

- Projekt ten naturalnie wynika z działania e-Izby. Reprezentujemy wspólne interesy branży przez instytucjami administracyjnymi, chcemy również zadbać o rozwój biznesu naszych członków. Usystematyzowanie informacji w postaci opracowania katalogu jest kompendium wiedzy dla potencjalnych kontrahentów czy klientów – mówi Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.



Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.