Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Brief.pl / Aktualności

Do konkursu McDonald's Polska, STGU i Miasta dla Rowerów zgłoszono ponad 1700 projektów stojaków rowerowych. Laureatów wybrano w dwóch kategoriach: Pro i Pasja.

-

Nagrodę główną, czyli 10 tys. zł,  zdobyła Magdalena Falkiewicz z projektem „Przypinacz”.

Drugie miejsce w kategorii PRO, której założeniem było zaprojektowanie profesjonalnego stojaka wraz ze specyfikacją wykonania i montażu, zajął Maciej Własnowolski, który wygrał 5 tys. zł, zaś trzecie miejsce zajął Tomasz Chodnik i trafiło do niego 2,5 tys. zł.


W kategorii PASJA wykazać mogli się wszyscy na co dzień nie związani profesjonalnie z designem, projektowaniem lub architekturą. Zwyciężyła grupa projektowa Liniaprosta zgarniając nagrodę w wysokości 5 tys. zł. 

Zbigniew Bronowski uplasował na drugim miejscu (3 tys. zł), a trzecie miejsce zajął Sebastian Skowroński (1,5 tys. zł).

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie konkursu.

Konkurs to inicjatywa firmy McDonald’s Polska realizowana we współpracy i pod nadzorem merytorycznym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem akcji jest także Stowarzyszenie Miasta dla Rowerów.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.