Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Brief.pl / Aktualności

Do konkursu McDonald's Polska, STGU i Miasta dla Rowerów zgłoszono ponad 1700 projektów stojaków rowerowych. Laureatów wybrano w dwóch kategoriach: Pro i Pasja.

-

Nagrodę główną, czyli 10 tys. zł,  zdobyła Magdalena Falkiewicz z projektem „Przypinacz”.

Drugie miejsce w kategorii PRO, której założeniem było zaprojektowanie profesjonalnego stojaka wraz ze specyfikacją wykonania i montażu, zajął Maciej Własnowolski, który wygrał 5 tys. zł, zaś trzecie miejsce zajął Tomasz Chodnik i trafiło do niego 2,5 tys. zł.


W kategorii PASJA wykazać mogli się wszyscy na co dzień nie związani profesjonalnie z designem, projektowaniem lub architekturą. Zwyciężyła grupa projektowa Liniaprosta zgarniając nagrodę w wysokości 5 tys. zł. 

Zbigniew Bronowski uplasował na drugim miejscu (3 tys. zł), a trzecie miejsce zajął Sebastian Skowroński (1,5 tys. zł).

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie konkursu.

Konkurs to inicjatywa firmy McDonald’s Polska realizowana we współpracy i pod nadzorem merytorycznym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem akcji jest także Stowarzyszenie Miasta dla Rowerów.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.