Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Konkurs „Postaw na stojak!” rozstrzygnięty

Brief.pl / Aktualności

Do konkursu McDonald's Polska, STGU i Miasta dla Rowerów zgłoszono ponad 1700 projektów stojaków rowerowych. Laureatów wybrano w dwóch kategoriach: Pro i Pasja.

-

Nagrodę główną, czyli 10 tys. zł,  zdobyła Magdalena Falkiewicz z projektem „Przypinacz”.

Drugie miejsce w kategorii PRO, której założeniem było zaprojektowanie profesjonalnego stojaka wraz ze specyfikacją wykonania i montażu, zajął Maciej Własnowolski, który wygrał 5 tys. zł, zaś trzecie miejsce zajął Tomasz Chodnik i trafiło do niego 2,5 tys. zł.


W kategorii PASJA wykazać mogli się wszyscy na co dzień nie związani profesjonalnie z designem, projektowaniem lub architekturą. Zwyciężyła grupa projektowa Liniaprosta zgarniając nagrodę w wysokości 5 tys. zł. 

Zbigniew Bronowski uplasował na drugim miejscu (3 tys. zł), a trzecie miejsce zajął Sebastian Skowroński (1,5 tys. zł).

Wszystkie zwycięskie prace można obejrzeć na stronie konkursu.

Konkurs to inicjatywa firmy McDonald’s Polska realizowana we współpracy i pod nadzorem merytorycznym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem akcji jest także Stowarzyszenie Miasta dla Rowerów.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.