Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Brief.pl / Ludzie

Marcin Gadziński został dyrektorem i wydawcą w Agora Sport. Będzie zarządzał zespołem odpowiadającym za treści sportowe oferowane przez media Agory na różnych nośnikach. Z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl.

-

Gadziński na stanowisku szefa Agora Sport zastępuje Wojciecha Fuska, który pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i dyrektora wykonawczego ds. cyfryzacji „Gazety”.

Gadziński przez ostatnie trzy lata był zastępcą Fuska i odpowiadał za przygotowanie strategii działań związanych z tematyką sportową w internecie. Wcześniej kierował redakcją internetową Sport.pl i był zastępcą Andrzeja Olejniczaka w dziale sportowym „Gazety Wyborczej”. Jako korespondent „Gazety Wyborczej” pracował na placówce w Waszyngtonie. Z Agorą związany jest od 2000 roku.

Z początkiem sierpnia 2013 r. z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl, od wielu lat związany z Agorą.

::

Agora Sport zapewnia treści związane ze sportem, które pojawiają się w różnych mediach Grupy: tytułach prasowych, aplikacjach mobilnych, serwisach internetowych i radiu. Odpowiada za portal Sport.pl z jego 19 serwisami lokalnymi i sportowe aplikacje mobilne. Wydaje poniedziałkowy magazyn „Sport.pl Extra”, strony sportowe w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze” oraz magazynowe wydania specjalne i wydania okolicznościowe. Odpowiada też za autorską audycję radiową Przemysława Iwańczyka „Przy niedzieli o sporcie" w Radiu Tok FM.

W ramach Agora Sport, pod kierownictwem Marleny Jezierskiej, rozwija się również obszar związany z rekreacją. Są to takie akcje i serwisy, jak: Polska na Rowery, Polska Biega, Polska gra w Golfa, Polska na Narty, off.Sport.pl, Junior.Sport.pl i Fitness.sport.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.