Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Brief.pl / Ludzie

Marcin Gadziński został dyrektorem i wydawcą w Agora Sport. Będzie zarządzał zespołem odpowiadającym za treści sportowe oferowane przez media Agory na różnych nośnikach. Z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl.

-

Gadziński na stanowisku szefa Agora Sport zastępuje Wojciecha Fuska, który pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i dyrektora wykonawczego ds. cyfryzacji „Gazety”.

Gadziński przez ostatnie trzy lata był zastępcą Fuska i odpowiadał za przygotowanie strategii działań związanych z tematyką sportową w internecie. Wcześniej kierował redakcją internetową Sport.pl i był zastępcą Andrzeja Olejniczaka w dziale sportowym „Gazety Wyborczej”. Jako korespondent „Gazety Wyborczej” pracował na placówce w Waszyngtonie. Z Agorą związany jest od 2000 roku.

Z początkiem sierpnia 2013 r. z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl, od wielu lat związany z Agorą.

::

Agora Sport zapewnia treści związane ze sportem, które pojawiają się w różnych mediach Grupy: tytułach prasowych, aplikacjach mobilnych, serwisach internetowych i radiu. Odpowiada za portal Sport.pl z jego 19 serwisami lokalnymi i sportowe aplikacje mobilne. Wydaje poniedziałkowy magazyn „Sport.pl Extra”, strony sportowe w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze” oraz magazynowe wydania specjalne i wydania okolicznościowe. Odpowiada też za autorską audycję radiową Przemysława Iwańczyka „Przy niedzieli o sporcie" w Radiu Tok FM.

W ramach Agora Sport, pod kierownictwem Marleny Jezierskiej, rozwija się również obszar związany z rekreacją. Są to takie akcje i serwisy, jak: Polska na Rowery, Polska Biega, Polska gra w Golfa, Polska na Narty, off.Sport.pl, Junior.Sport.pl i Fitness.sport.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.