Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Gadziński szefem Agora Sport, Michał Pol odchodzi

Brief.pl / Ludzie

Marcin Gadziński został dyrektorem i wydawcą w Agora Sport. Będzie zarządzał zespołem odpowiadającym za treści sportowe oferowane przez media Agory na różnych nośnikach. Z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl.

-

Gadziński na stanowisku szefa Agora Sport zastępuje Wojciecha Fuska, który pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i dyrektora wykonawczego ds. cyfryzacji „Gazety”.

Gadziński przez ostatnie trzy lata był zastępcą Fuska i odpowiadał za przygotowanie strategii działań związanych z tematyką sportową w internecie. Wcześniej kierował redakcją internetową Sport.pl i był zastępcą Andrzeja Olejniczaka w dziale sportowym „Gazety Wyborczej”. Jako korespondent „Gazety Wyborczej” pracował na placówce w Waszyngtonie. Z Agorą związany jest od 2000 roku.

Z początkiem sierpnia 2013 r. z zespołem rozstaje się Michał Pol, dziennikarz Sport.pl, od wielu lat związany z Agorą.

::

Agora Sport zapewnia treści związane ze sportem, które pojawiają się w różnych mediach Grupy: tytułach prasowych, aplikacjach mobilnych, serwisach internetowych i radiu. Odpowiada za portal Sport.pl z jego 19 serwisami lokalnymi i sportowe aplikacje mobilne. Wydaje poniedziałkowy magazyn „Sport.pl Extra”, strony sportowe w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze” oraz magazynowe wydania specjalne i wydania okolicznościowe. Odpowiada też za autorską audycję radiową Przemysława Iwańczyka „Przy niedzieli o sporcie" w Radiu Tok FM.

W ramach Agora Sport, pod kierownictwem Marleny Jezierskiej, rozwija się również obszar związany z rekreacją. Są to takie akcje i serwisy, jak: Polska na Rowery, Polska Biega, Polska gra w Golfa, Polska na Narty, off.Sport.pl, Junior.Sport.pl i Fitness.sport.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.