Nowe Google Maps już dostępne

Brief.pl / Technologie

Nowe mapy Google zostały wzbogacone o funkcjonalności, które mają jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom odnalezienie i dotarcie do wybranego miejsca.

-

Mapy Google wykorzystują w większym stopniu wektory, co przyśpiesza ich działanie. Jest to istotne zwłaszcza dla użytkowników korzystających z map na telefonach komórkowych.

Mapy otwierają się w widoku pełnoekranowym. Użytkownicy mają też możliwość włączenia widoku trójwymiarowego. Trzeba się jednak liczyć z tym, że widok taki wymaga sprzętu o odpowiednich parametrach.

Do map zostały dodane też trasy komunikacji miejskiej. Ma to ułatwić zaplanowanie drogi do pożądanego miejsca. Taką trasę możemy wyznaczyć również dla wędrówki pieszej czy jazdy samochodem i rowerem.

Nowością jest też wprowadzenie tak zwanej "karuzeli", która pokazuje zdjęcia, materiały wideo i panoramy najciekawszych miejsc w okolicy.

W materiale wideo przygotowanym przez giganta wszystkie funkcjonalności nowych Google Maps wyglądają obieująco. Jednakże, aby istotnie tak było, potrzebne jest duże zaangażowanie użytkowników, którzy będą dodawać nowe miejsca i zostawiać swoje opinie.

Tagi:

google maps

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.