Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Brief for Poland / Aktualności

18 lipca br. w Ratuszu Staromiejskim w Toruniu nastąpi podpisanie umowy pomiędzy ByLOT a LOT Toruń. Współpraca ma związek z projektem Karty BIT, która ma na celu połączenie potencjału turystycznego Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia.

-

- Dopełnienie partnerskiej idei funkcjonowania Karty pomiędzy Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi trzech miast rodzi nowe szanse dla rozwoju turystyki w naszym regionie - czytamy w komunikacie prasowym ByLOTu.

LOTy, jako wydawcy karty, zobowiązują się do pozyskiwania partnerów, promowania i rekomendowania Karty. Tym samym Lokalne Organizacje Turystyczne liczą na pobudzenie ruchu turystycznego wśród mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.

::

Projekt Karty Rabatowej łączącej Bydgoszcz, Inowrocław i Toruń to rezultat współpracy pomiędzy organizacjami zajmującymi się promocją turystyki w tych trzech miastach regionu kujawsko-pomorskiego. Karta jest jednym z elementów, które mają sprawić, iż oferta przedsiębiorstw branży turystycznej będzie atrakcyjniejsza.

Projekt adresowany jest do turystów i mieszkańców partnerskich miast skupionych wokół Karty BIT. Posiadacze karty mogą korzystać z 10, 15 czy 20 proc. rabatów w kilkudziesięciu miejscach. Wśród partnerów Karty są hotele, restauracje, różnorodni usługodawcy, obiekty kulturalne i inne podmioty w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Toruniu.

Do projektu Karty przystąpili również partnerzy z Ciechocinka oraz Solca Kujawskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.