Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Brief for Poland / Aktualności

18 lipca br. w Ratuszu Staromiejskim w Toruniu nastąpi podpisanie umowy pomiędzy ByLOT a LOT Toruń. Współpraca ma związek z projektem Karty BIT, która ma na celu połączenie potencjału turystycznego Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia.

-

- Dopełnienie partnerskiej idei funkcjonowania Karty pomiędzy Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi trzech miast rodzi nowe szanse dla rozwoju turystyki w naszym regionie - czytamy w komunikacie prasowym ByLOTu.

LOTy, jako wydawcy karty, zobowiązują się do pozyskiwania partnerów, promowania i rekomendowania Karty. Tym samym Lokalne Organizacje Turystyczne liczą na pobudzenie ruchu turystycznego wśród mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.

::

Projekt Karty Rabatowej łączącej Bydgoszcz, Inowrocław i Toruń to rezultat współpracy pomiędzy organizacjami zajmującymi się promocją turystyki w tych trzech miastach regionu kujawsko-pomorskiego. Karta jest jednym z elementów, które mają sprawić, iż oferta przedsiębiorstw branży turystycznej będzie atrakcyjniejsza.

Projekt adresowany jest do turystów i mieszkańców partnerskich miast skupionych wokół Karty BIT. Posiadacze karty mogą korzystać z 10, 15 czy 20 proc. rabatów w kilkudziesięciu miejscach. Wśród partnerów Karty są hotele, restauracje, różnorodni usługodawcy, obiekty kulturalne i inne podmioty w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Toruniu.

Do projektu Karty przystąpili również partnerzy z Ciechocinka oraz Solca Kujawskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.