Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Bydgoszcz i Toruń podpisują umowę

Brief for Poland / Aktualności

18 lipca br. w Ratuszu Staromiejskim w Toruniu nastąpi podpisanie umowy pomiędzy ByLOT a LOT Toruń. Współpraca ma związek z projektem Karty BIT, która ma na celu połączenie potencjału turystycznego Bydgoszczy, Inowrocławia i Torunia.

-

- Dopełnienie partnerskiej idei funkcjonowania Karty pomiędzy Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi trzech miast rodzi nowe szanse dla rozwoju turystyki w naszym regionie - czytamy w komunikacie prasowym ByLOTu.

LOTy, jako wydawcy karty, zobowiązują się do pozyskiwania partnerów, promowania i rekomendowania Karty. Tym samym Lokalne Organizacje Turystyczne liczą na pobudzenie ruchu turystycznego wśród mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.

::

Projekt Karty Rabatowej łączącej Bydgoszcz, Inowrocław i Toruń to rezultat współpracy pomiędzy organizacjami zajmującymi się promocją turystyki w tych trzech miastach regionu kujawsko-pomorskiego. Karta jest jednym z elementów, które mają sprawić, iż oferta przedsiębiorstw branży turystycznej będzie atrakcyjniejsza.

Projekt adresowany jest do turystów i mieszkańców partnerskich miast skupionych wokół Karty BIT. Posiadacze karty mogą korzystać z 10, 15 czy 20 proc. rabatów w kilkudziesięciu miejscach. Wśród partnerów Karty są hotele, restauracje, różnorodni usługodawcy, obiekty kulturalne i inne podmioty w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Toruniu.

Do projektu Karty przystąpili również partnerzy z Ciechocinka oraz Solca Kujawskiego.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.