Z Legii Warszawa do Nc+

Z Legii Warszawa do Nc+

Brief.pl / Ludzie

Michał Kocięba obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów sportowych Nc+. Przed przejściem do platformy Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

-

Kocięba w Nc+ będzie odpowiedzialny za promocję transmisji i magazynów sportowych, rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe, a także za wdrażanie nowych projektów medialnych angażujących kibiców.

Swoją pracę w Nc+ rozpocznie wraz z pierwszą kolejką T-Mobile Ekstraklasy, która w tym sezonie rusza 19 lipca. Choć do tej pory związany był zawodowo głównie z piłką nożną, na nowym stanowisku będzie nadzorował również komunikację dotyczącą innych dyscyplin transmitowanych na platformie nc+.

Michał Kocięba zapowiada, że już wkrótce fani sportu, którzy aktywnie korzystają z internetowych kanałów komunikacji, takich jak Facebook, twitter, YouTube czy Google+ otrzymają dodatkowe materiały uatrakcyjniające i uzupełniające przekaz telewizyjny.

Kocięba ma 34 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim - specjalizacja: marketing medialny i public relations. W przeszłości był korespondentem redakcji sportowej Polskiej Agencji Prasowej oraz współpracownikiem Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego.

Od lutego 2002 do listopada 2008 roku pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, m.in. jako rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji, a także jako oficer prasowy reprezentacji Polski za kadencji trenera Pawła Janasa. W trakcie pracy w PZPN uczestniczył w przygotowaniu kandydatury Polski i Ukrainy do organizacji Euro 2012. Był również członkiem Rady Polskiej Konfederacji Sportu – Zespół Promocji i Sponsoringu. Przed przejściem do Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.