Z Legii Warszawa do Nc+

Z Legii Warszawa do Nc+

Brief.pl / Ludzie

Michał Kocięba obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów sportowych Nc+. Przed przejściem do platformy Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

-

Kocięba w Nc+ będzie odpowiedzialny za promocję transmisji i magazynów sportowych, rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe, a także za wdrażanie nowych projektów medialnych angażujących kibiców.

Swoją pracę w Nc+ rozpocznie wraz z pierwszą kolejką T-Mobile Ekstraklasy, która w tym sezonie rusza 19 lipca. Choć do tej pory związany był zawodowo głównie z piłką nożną, na nowym stanowisku będzie nadzorował również komunikację dotyczącą innych dyscyplin transmitowanych na platformie nc+.

Michał Kocięba zapowiada, że już wkrótce fani sportu, którzy aktywnie korzystają z internetowych kanałów komunikacji, takich jak Facebook, twitter, YouTube czy Google+ otrzymają dodatkowe materiały uatrakcyjniające i uzupełniające przekaz telewizyjny.

Kocięba ma 34 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim - specjalizacja: marketing medialny i public relations. W przeszłości był korespondentem redakcji sportowej Polskiej Agencji Prasowej oraz współpracownikiem Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego.

Od lutego 2002 do listopada 2008 roku pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, m.in. jako rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji, a także jako oficer prasowy reprezentacji Polski za kadencji trenera Pawła Janasa. W trakcie pracy w PZPN uczestniczył w przygotowaniu kandydatury Polski i Ukrainy do organizacji Euro 2012. Był również członkiem Rady Polskiej Konfederacji Sportu – Zespół Promocji i Sponsoringu. Przed przejściem do Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.