Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Brief for Poland / Aktualności

Rusza konkurs fotograficzny pt.: „W roli głównej: Warszawa”, którego celem jest zachęcenie światowych producentów do kręcenia filmów w stolicy Polski, poprzez pokazanie im walorów tego miasta. Do udziału w konkursie zaproszeni są przede wszystkim mieszkańcy Warszawy.

-

Polska stolica nie wykorzystuje w pełni swego potencjału jako plan lub bohater produkcji filmowych. Dlatego konkurs „W roli głównej: Warszawa” ma na celu ukazanie stolicy krajowym i zagranicznym producentom filmowym oczami mieszkańców, którzy znają ją najlepiej.

- Warszawa może zagrać w filmie rolę miasta średniowiecznego, międzywojennego lub socrealistycznego. Może być ukazana jako nowoczesna światowa metropolia, przestrzeń industrialna. Dla filmowców atrakcją mogą być nadrzeczne plaże z bujną roślinnością. Warszawa, jak każda wielka aktorka może się zmieniać zależnie od kreowanej roli, ale potrzebuje dobrego impresaria. Konkurs fotograficzny „W roli głównej: Warszawa” ma spełnić taką funkcję - czytamy na stronie miasta.

Do konkursu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Warszawy, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Każdy z uczestników może zgłosić po jednej fotografii w każdej z czterech kategorii:
1. Warszawa historyczna
2. Warszawa zielona
3. Warszawa nowoczesna
4. Warszawa alternatywna i nieznana

Zdjęcia konkursowe można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2013 roku. Wcześniej należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej www.konkursfoto.mckis.waw.pl.

Nagrody zapewnia Fuji Film oraz Akademia Fotografii – partner strategiczny konkursu.Nagrodami są aparaty fotograficzne i możliwość udziału w kursach fotograficznych. Organizatorami konkursu są Miasto st. Warszawa i Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?