Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Brief for Poland / Aktualności

Rusza konkurs fotograficzny pt.: „W roli głównej: Warszawa”, którego celem jest zachęcenie światowych producentów do kręcenia filmów w stolicy Polski, poprzez pokazanie im walorów tego miasta. Do udziału w konkursie zaproszeni są przede wszystkim mieszkańcy Warszawy.

-

Polska stolica nie wykorzystuje w pełni swego potencjału jako plan lub bohater produkcji filmowych. Dlatego konkurs „W roli głównej: Warszawa” ma na celu ukazanie stolicy krajowym i zagranicznym producentom filmowym oczami mieszkańców, którzy znają ją najlepiej.

- Warszawa może zagrać w filmie rolę miasta średniowiecznego, międzywojennego lub socrealistycznego. Może być ukazana jako nowoczesna światowa metropolia, przestrzeń industrialna. Dla filmowców atrakcją mogą być nadrzeczne plaże z bujną roślinnością. Warszawa, jak każda wielka aktorka może się zmieniać zależnie od kreowanej roli, ale potrzebuje dobrego impresaria. Konkurs fotograficzny „W roli głównej: Warszawa” ma spełnić taką funkcję - czytamy na stronie miasta.

Do konkursu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Warszawy, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Każdy z uczestników może zgłosić po jednej fotografii w każdej z czterech kategorii:
1. Warszawa historyczna
2. Warszawa zielona
3. Warszawa nowoczesna
4. Warszawa alternatywna i nieznana

Zdjęcia konkursowe można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2013 roku. Wcześniej należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej www.konkursfoto.mckis.waw.pl.

Nagrody zapewnia Fuji Film oraz Akademia Fotografii – partner strategiczny konkursu.Nagrodami są aparaty fotograficzne i możliwość udziału w kursach fotograficznych. Organizatorami konkursu są Miasto st. Warszawa i Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.