Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Brief for Poland / Aktualności

Rusza konkurs fotograficzny pt.: „W roli głównej: Warszawa”, którego celem jest zachęcenie światowych producentów do kręcenia filmów w stolicy Polski, poprzez pokazanie im walorów tego miasta. Do udziału w konkursie zaproszeni są przede wszystkim mieszkańcy Warszawy.

-

Polska stolica nie wykorzystuje w pełni swego potencjału jako plan lub bohater produkcji filmowych. Dlatego konkurs „W roli głównej: Warszawa” ma na celu ukazanie stolicy krajowym i zagranicznym producentom filmowym oczami mieszkańców, którzy znają ją najlepiej.

- Warszawa może zagrać w filmie rolę miasta średniowiecznego, międzywojennego lub socrealistycznego. Może być ukazana jako nowoczesna światowa metropolia, przestrzeń industrialna. Dla filmowców atrakcją mogą być nadrzeczne plaże z bujną roślinnością. Warszawa, jak każda wielka aktorka może się zmieniać zależnie od kreowanej roli, ale potrzebuje dobrego impresaria. Konkurs fotograficzny „W roli głównej: Warszawa” ma spełnić taką funkcję - czytamy na stronie miasta.

Do konkursu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Warszawy, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Każdy z uczestników może zgłosić po jednej fotografii w każdej z czterech kategorii:
1. Warszawa historyczna
2. Warszawa zielona
3. Warszawa nowoczesna
4. Warszawa alternatywna i nieznana

Zdjęcia konkursowe można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2013 roku. Wcześniej należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej www.konkursfoto.mckis.waw.pl.

Nagrody zapewnia Fuji Film oraz Akademia Fotografii – partner strategiczny konkursu.Nagrodami są aparaty fotograficzne i możliwość udziału w kursach fotograficznych. Organizatorami konkursu są Miasto st. Warszawa i Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.