wp - grudzien 2016

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Brief for Poland / Aktualności

Rusza konkurs fotograficzny pt.: „W roli głównej: Warszawa”, którego celem jest zachęcenie światowych producentów do kręcenia filmów w stolicy Polski, poprzez pokazanie im walorów tego miasta. Do udziału w konkursie zaproszeni są przede wszystkim mieszkańcy Warszawy.

-

Polska stolica nie wykorzystuje w pełni swego potencjału jako plan lub bohater produkcji filmowych. Dlatego konkurs „W roli głównej: Warszawa” ma na celu ukazanie stolicy krajowym i zagranicznym producentom filmowym oczami mieszkańców, którzy znają ją najlepiej.

- Warszawa może zagrać w filmie rolę miasta średniowiecznego, międzywojennego lub socrealistycznego. Może być ukazana jako nowoczesna światowa metropolia, przestrzeń industrialna. Dla filmowców atrakcją mogą być nadrzeczne plaże z bujną roślinnością. Warszawa, jak każda wielka aktorka może się zmieniać zależnie od kreowanej roli, ale potrzebuje dobrego impresaria. Konkurs fotograficzny „W roli głównej: Warszawa” ma spełnić taką funkcję - czytamy na stronie miasta.

Do konkursu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Warszawy, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Każdy z uczestników może zgłosić po jednej fotografii w każdej z czterech kategorii:
1. Warszawa historyczna
2. Warszawa zielona
3. Warszawa nowoczesna
4. Warszawa alternatywna i nieznana

Zdjęcia konkursowe można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2013 roku. Wcześniej należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej www.konkursfoto.mckis.waw.pl.

Nagrody zapewnia Fuji Film oraz Akademia Fotografii – partner strategiczny konkursu.Nagrodami są aparaty fotograficzne i możliwość udziału w kursach fotograficznych. Organizatorami konkursu są Miasto st. Warszawa i Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.