LG Electronics dziękuje swoim fanom

LG Electronics dziękuje swoim fanom

Brief.pl / Inspiracje

LG umieści najciekawsze wyznania swoich fanów na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie

-

LG Electronics rusza z nową kampanią online prowadzoną pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”, w ramach której od 15 lipca br. konsumenci przesyłać firmie wideoklipy z wiadomościami do swoich bliskich. Wybrane prace przesłane za pośrednictwem www.LGmobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube  zostaną wyświetlone na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.

Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie, będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5 tys. dol. Ponadto 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.

Akcja LG ma być formą podziękowania klientom. - Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty - mówi Jong-seok Park, prezes LG Electronics Mobile Communications.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?