LG Electronics dziękuje swoim fanom

LG Electronics dziękuje swoim fanom

Brief.pl / Inspiracje

LG umieści najciekawsze wyznania swoich fanów na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie

-

LG Electronics rusza z nową kampanią online prowadzoną pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”, w ramach której od 15 lipca br. konsumenci przesyłać firmie wideoklipy z wiadomościami do swoich bliskich. Wybrane prace przesłane za pośrednictwem www.LGmobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube  zostaną wyświetlone na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.

Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie, będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5 tys. dol. Ponadto 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.

Akcja LG ma być formą podziękowania klientom. - Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty - mówi Jong-seok Park, prezes LG Electronics Mobile Communications.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.