LG Electronics dziękuje swoim fanom

LG Electronics dziękuje swoim fanom

Brief.pl / Inspiracje

LG umieści najciekawsze wyznania swoich fanów na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie

-

LG Electronics rusza z nową kampanią online prowadzoną pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”, w ramach której od 15 lipca br. konsumenci przesyłać firmie wideoklipy z wiadomościami do swoich bliskich. Wybrane prace przesłane za pośrednictwem www.LGmobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube  zostaną wyświetlone na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.

Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie, będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5 tys. dol. Ponadto 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.

Akcja LG ma być formą podziękowania klientom. - Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty - mówi Jong-seok Park, prezes LG Electronics Mobile Communications.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.