"Gangnam Style" wypromowało K-Pop

Brief.pl / Aktualności

15 lipca najczęściej otwierany materiał na YouTube obchodził swoje pierwsze urodziny. Okazuje się, że przebój PSY miał olbrzymi wpływ na cały gatunek muzyczny, z którego się wywodzi.

-

"Gangnam Style" ma obecnie 1,7 miliarda wyświetleń na YouTube. W roku poprzedzającym jego premierę kanały, które zamieszczały muzykę z gatunku K-Pop (koreański odpowiednik amerykańskiego i europejskiego popu) zebrały w sumie 2,2 miliarda wyświetleń. W ostatnim roku zanotowały ponad 3-krotny wzrost do 7 miliardów!

Co ważniejsze, wyświetlenia te w 91 proc. pochodzą  spoza Korei.

Rozkład popularności kanałów z muzyką K-Pop z zaznaczeniem debiutu utworów PSY:

Czy popularność PSY zmobilizowała Was, Drodzy Czytelnicy, do poznania K-Popu bliżej?

Źródło: youtube-trends.blogspot.com

Tagi:

youtube psy k-pop

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.