"Gangnam Style" wypromowało K-Pop

Brief.pl / Aktualności

15 lipca najczęściej otwierany materiał na YouTube obchodził swoje pierwsze urodziny. Okazuje się, że przebój PSY miał olbrzymi wpływ na cały gatunek muzyczny, z którego się wywodzi.

-

"Gangnam Style" ma obecnie 1,7 miliarda wyświetleń na YouTube. W roku poprzedzającym jego premierę kanały, które zamieszczały muzykę z gatunku K-Pop (koreański odpowiednik amerykańskiego i europejskiego popu) zebrały w sumie 2,2 miliarda wyświetleń. W ostatnim roku zanotowały ponad 3-krotny wzrost do 7 miliardów!

Co ważniejsze, wyświetlenia te w 91 proc. pochodzą  spoza Korei.

Rozkład popularności kanałów z muzyką K-Pop z zaznaczeniem debiutu utworów PSY:

Czy popularność PSY zmobilizowała Was, Drodzy Czytelnicy, do poznania K-Popu bliżej?

Źródło: youtube-trends.blogspot.com

Tagi:

youtube psy k-pop

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.