"Gangnam Style" wypromowało K-Pop

Brief.pl / Aktualności

15 lipca najczęściej otwierany materiał na YouTube obchodził swoje pierwsze urodziny. Okazuje się, że przebój PSY miał olbrzymi wpływ na cały gatunek muzyczny, z którego się wywodzi.

-

"Gangnam Style" ma obecnie 1,7 miliarda wyświetleń na YouTube. W roku poprzedzającym jego premierę kanały, które zamieszczały muzykę z gatunku K-Pop (koreański odpowiednik amerykańskiego i europejskiego popu) zebrały w sumie 2,2 miliarda wyświetleń. W ostatnim roku zanotowały ponad 3-krotny wzrost do 7 miliardów!

Co ważniejsze, wyświetlenia te w 91 proc. pochodzą  spoza Korei.

Rozkład popularności kanałów z muzyką K-Pop z zaznaczeniem debiutu utworów PSY:

Czy popularność PSY zmobilizowała Was, Drodzy Czytelnicy, do poznania K-Popu bliżej?

Źródło: youtube-trends.blogspot.com

Tagi:

youtube psy k-pop

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.