Żywiec podsumowuje kampanię

Żywiec podsumowuje kampanię

Brief.pl / Inspiracje

69 mln odsłon i dotarcie do 17 mln unikalnych użytkowników to efekty najnowszej kampanii internetowej marki Żywiec.

-

Cel 

Kampania „Otwieracz Żywca” miała za zadanie poinformowanie użytkowników internetu o nowej identyfikacji marki w niebanalny sposób. Wpisuje się ona w nowe pozycjonowanie marki, która otwiera się na młodszych konsumentów, pełnych energii i apetytu na życie.

Realizacja

Działania podzielono na dwie odsłony: kampanię internetową oraz konkurs dla internautów realizowany na profilu marki na Facebooku. Obie zostały oparte na filmie prezentującym otwieracz, który swoją konstrukcją nawiązywał do idei tzw. maszyny Goldberga. Kampania była widoczna na głównych portalach internetowych. Dodatkowo, konkursowi towarzyszyło wsparcie na Facebooku.

Autorem działań związanych z aktywacją „Otwieracz Żywca” jest agencja Gong.

Efekty

Wyniki akcji „Otwieracz Żywca” wskazują na jej bardzo szeroki zasięg oraz duże zaangażowanie internautów.

W sumie kampania zanotowała 69 mln odsłon, co stanowi wartość dwukrotnie wyższą od średniej dla innych aktywacji z kategorii alkoholi. Komunikat dotarł do 17 mln unikalnych użytkowników, a w grę na profilu marki na Facebooku zagrano ponad 200 tys.  razy. Poziom zaangażowania fanów był dwukrotnie wyższy od przeciętnego.

:: ::

Dla marki Żywiec pracują:

- działania z zakresu ATL – agencja DDB

- z zakresu BTL – Men at Work

- za aktywacje interaktywne odpowiada Gong

- wsparcie PR zapewnia TBWA PR

- zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.