GoldenSubmarine szuka genialnego stażysty

GoldenSubmarine szuka genialnego stażysty

Brief.pl / Aktualności

GoldenSubmarine pyta kandydatów na staż, jak odwrócić Google o 360 stopni ;-)

-

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine rozpoczęła rekrutację na wakacyjne staże. Specjaliści agencji podzielą się wiedzą ze studentami zainteresowanymi m.in. strategią, mediami społecznościowymi, kreacją, mobilnością.

Pierwszym etapem rekrutacji jest test, w którym należy wykazać się ogólną znajomością interaktywnego myślenia i wykonać zadanie zgodnie ze specjalizacją w której chce się odbyć staż. Rekrutacja potrwa do 9 sierpnia. Staże rozpoczną się 12 sierpnia i będą trwały do końca września. Zainteresowane osoby mogą odbyć praktyki w oddziale warszawskim lub poznańskim.

Zadania rekrutacyjne i więcej szczegółów pod poniższym linkiem: kliknij!

 

Polecamy również: Jak zdobyć pracę w marketingu lub reklamie

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.