Honda wykorzystuje Vine w marketingu

Brief.pl / Inspiracje

15 lipca dealerzy Hondy wykorzystali aplikację Vine w celu udzielania spersonifikowanych odpowiedzi do osób, które zamierzają zmienić samochód.

-

Wystarczyło wysłać wpis na Twitterze z hashtagiem #wantnewcar

Honda Twitter

Na oficjalnym profilu Hondy możemy zobaczyć odpowiedzi, których udzielili dealerzy.

Jak Wam się podoba taki sposób angażowania potencjalnych klientów?

 

Źródło: Mashable

Tagi:

honda twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.