Nowy prowadzący w PR 24

Nowy prowadzący w PR 24

Brief.pl / Ludzie

Do grona dziennikarzy internetowego Polskiego Radia 24 dołączył Piotr Jędrzejek, który prowadzi m.in. poranne pasmo informacyjno-publicystyczne w godzinach 9.00-12.00.

-

Jędrzejek od 2008 roku zwiazany jest z dziennikarstwem telewizyjnym. Początkowo związany z Telewizją Małopolską, następnie przeszedł do Super Stacji, w której pracuje do dziś. Prowadził m.in. „Dzień dobry Polsko”, „Raport” oraz program zawierający komentarze polityczne.

W tym samym czasie stworzył autorską „Strefę kultury”, w ramach której przeprowadził wywiady z ponad setką aktorów i reżyserów. Zrealizował również kilka reportaży za granicą, w tym „Wrzesień 2001” (rozmowa ze Stanleyem Praimnathem, uratowanym z płonącej wieży World Trade Center) czy niedawno „Konklawe” (relacja z wyboru papieża Franciszka).

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.