Atrakcje turystyczne, o jakich Wam się nie śniło

Brief for Poland / Aktualności

Od 12 lipca emitowany jest spot reklamujący miejsca w Polsce, które dzięki funduszom unijnym zyskały na atrakcyjności turystycznej. Kampania promuje projekty finansowane w ramach Działania 6.4 - Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym.

-

O jakich atrakcjach mowa? - W spocie pojawia się m.in. Toruń, Kudowa-Zdrój, Świętokrzyski Szlak Archeo-Geologiczny. Są to kompleksowe ponadregionalne projekty turystyczne o charakterze unikatowym, projekty liniowe i sieciowe obejmujące inwestycje w spójną infrastrukturę oraz takie, które stanowią wyjątkowe atrakcje turystyczne znajdujące się na liście Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Naturalnego UNESCO lub uznane przez prezydenta RP za Pomniki Historii - czytamy na stronie POT-u.

Spot emitowany będzie w prime-timie przez dwa miesiące w stacjach telewizyjnych: TVN24, TVP Info oraz Polsat News. - Powstanie spektakularnych produktów turystycznych o znaczeniu ponadregionalnym to ogromny krok w stronę nowoczesności, dzięki, któremu możemy pochwalić się konkurencyjnymi obiektami, które nie tylko spełniają europejskie standardy, ale także wyznaczają trendy – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

::

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.