Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Brief for Poland / Aktualności

Malta Festival Poznań, Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!", Turystyka Kolejowa TurKol.pl i Wybierz Kalisz na weekend to najciekawsze atrakcje Wielkopolski, wyłonione podczas etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny.

-

11 lipca 2013 roku w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki i wręczono laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia.

W tym roku laureatem nominowanym do etapu ogólnopolskiego konkursu Złoty Certyfikat POT został Malta Festival Poznań.

Wielkopolska Kapituła konkursu spośród czternastu nadesłanych zgłoszeń zakwalifikowała także trzy następujące produkty do etapu ogólnopolskiego konkursu o Certyfikat POT:

1. Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!"
2. Turystyka Kolejowa TurKol.pl
3. Wybierz Kalisz na weekend

Ponadto wyróżnienia w formule konkursu - Certyfikat POT otrzymały trzy produkty turystyczne:

1. Historyczny Park Rozrywki Gród Pobiedziska
2. Kompleks sportowo – rekreacyjny Termy Maltańskie
3. Szlak kajakowy rzeki Warty w Wielkopolsce

Wielkopolska Organizacja Turystyczna realizuje promocję wszystkich laureatów konkursu na regionalnym portalu turystycznym www.wielkopolska.travel

::

Konkurs Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego.

::

Źrodło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?