Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Brief for Poland / Aktualności

Malta Festival Poznań, Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!", Turystyka Kolejowa TurKol.pl i Wybierz Kalisz na weekend to najciekawsze atrakcje Wielkopolski, wyłonione podczas etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny.

-

11 lipca 2013 roku w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki i wręczono laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia.

W tym roku laureatem nominowanym do etapu ogólnopolskiego konkursu Złoty Certyfikat POT został Malta Festival Poznań.

Wielkopolska Kapituła konkursu spośród czternastu nadesłanych zgłoszeń zakwalifikowała także trzy następujące produkty do etapu ogólnopolskiego konkursu o Certyfikat POT:

1. Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!"
2. Turystyka Kolejowa TurKol.pl
3. Wybierz Kalisz na weekend

Ponadto wyróżnienia w formule konkursu - Certyfikat POT otrzymały trzy produkty turystyczne:

1. Historyczny Park Rozrywki Gród Pobiedziska
2. Kompleks sportowo – rekreacyjny Termy Maltańskie
3. Szlak kajakowy rzeki Warty w Wielkopolsce

Wielkopolska Organizacja Turystyczna realizuje promocję wszystkich laureatów konkursu na regionalnym portalu turystycznym www.wielkopolska.travel

::

Konkurs Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego.

::

Źrodło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.