Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Brief for Poland / Aktualności

Malta Festival Poznań, Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!", Turystyka Kolejowa TurKol.pl i Wybierz Kalisz na weekend to najciekawsze atrakcje Wielkopolski, wyłonione podczas etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny.

-

11 lipca 2013 roku w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki i wręczono laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia.

W tym roku laureatem nominowanym do etapu ogólnopolskiego konkursu Złoty Certyfikat POT został Malta Festival Poznań.

Wielkopolska Kapituła konkursu spośród czternastu nadesłanych zgłoszeń zakwalifikowała także trzy następujące produkty do etapu ogólnopolskiego konkursu o Certyfikat POT:

1. Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!"
2. Turystyka Kolejowa TurKol.pl
3. Wybierz Kalisz na weekend

Ponadto wyróżnienia w formule konkursu - Certyfikat POT otrzymały trzy produkty turystyczne:

1. Historyczny Park Rozrywki Gród Pobiedziska
2. Kompleks sportowo – rekreacyjny Termy Maltańskie
3. Szlak kajakowy rzeki Warty w Wielkopolsce

Wielkopolska Organizacja Turystyczna realizuje promocję wszystkich laureatów konkursu na regionalnym portalu turystycznym www.wielkopolska.travel

::

Konkurs Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego.

::

Źrodło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.