Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Brief.pl / Inspiracje

Klient: Mytaxi Polska, wsparcie PR: agencja Clue PR

-

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można było napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można było znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami. Wszystko to w ramach niestandardowej akcji promocyjnej aplikacji Mytaxi

Cel:

  • Zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności firmy i aplikacji Mytaxi
  • Zachęcenie mieszkańców Warszawy i turystów do korzystania z aplikacji poprzez rozdawnictwo darmowych voucherów
  • Promocja rebrandingu Mytaxi i zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy

Realizacja:

  • Czas trwania: 7 maja - 27 czerwca br.
  • Rozprzestrzenienie na terenie stolicy znaków „X”, a w ich pobliżu voucherów na darmowe przejazdy – na przystankach autobusowych, przy stacjach metra oraz w środkach komunikacji miejskiej
  • Umieszczenie w ruchliwych punktach Warszawy np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszczającego się ogromnego trzymetrowego znaku X wraz z promo teamem, który zapoznawał przechodniów z aplikacją oraz rozdawał vouchery
  • Rozdawnictwo voucherów przed najpopularniejszymi warszawskimi klubami

Efekt:

  • Zwiększenie świadomości mieszkańców Warszawy i turystów na temat Mytaxi
  • Zwiększona liczba ściągnięć aplikacji - kilka razy aplikacja pojawiała się na pierwszym miejscu ściągnięć w AppStore w kategorii Travel
  • Zwiększona liczba zamówień taksówek przez aplikację Mytaxi oraz kursów z wykorzystaniem darmowych voucherów
  • Zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy, kojarzenie znaku „X” z aplikacją Mytaxi

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.