Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Brief.pl / Inspiracje

Klient: Mytaxi Polska, wsparcie PR: agencja Clue PR

-

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można było napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można było znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami. Wszystko to w ramach niestandardowej akcji promocyjnej aplikacji Mytaxi

Cel:

  • Zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności firmy i aplikacji Mytaxi
  • Zachęcenie mieszkańców Warszawy i turystów do korzystania z aplikacji poprzez rozdawnictwo darmowych voucherów
  • Promocja rebrandingu Mytaxi i zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy

Realizacja:

  • Czas trwania: 7 maja - 27 czerwca br.
  • Rozprzestrzenienie na terenie stolicy znaków „X”, a w ich pobliżu voucherów na darmowe przejazdy – na przystankach autobusowych, przy stacjach metra oraz w środkach komunikacji miejskiej
  • Umieszczenie w ruchliwych punktach Warszawy np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszczającego się ogromnego trzymetrowego znaku X wraz z promo teamem, który zapoznawał przechodniów z aplikacją oraz rozdawał vouchery
  • Rozdawnictwo voucherów przed najpopularniejszymi warszawskimi klubami

Efekt:

  • Zwiększenie świadomości mieszkańców Warszawy i turystów na temat Mytaxi
  • Zwiększona liczba ściągnięć aplikacji - kilka razy aplikacja pojawiała się na pierwszym miejscu ściągnięć w AppStore w kategorii Travel
  • Zwiększona liczba zamówień taksówek przez aplikację Mytaxi oraz kursów z wykorzystaniem darmowych voucherów
  • Zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy, kojarzenie znaku „X” z aplikacją Mytaxi

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.