Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Brief.pl / Inspiracje

Klient: Mytaxi Polska, wsparcie PR: agencja Clue PR

-

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można było napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można było znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami. Wszystko to w ramach niestandardowej akcji promocyjnej aplikacji Mytaxi

Cel:

  • Zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności firmy i aplikacji Mytaxi
  • Zachęcenie mieszkańców Warszawy i turystów do korzystania z aplikacji poprzez rozdawnictwo darmowych voucherów
  • Promocja rebrandingu Mytaxi i zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy

Realizacja:

  • Czas trwania: 7 maja - 27 czerwca br.
  • Rozprzestrzenienie na terenie stolicy znaków „X”, a w ich pobliżu voucherów na darmowe przejazdy – na przystankach autobusowych, przy stacjach metra oraz w środkach komunikacji miejskiej
  • Umieszczenie w ruchliwych punktach Warszawy np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszczającego się ogromnego trzymetrowego znaku X wraz z promo teamem, który zapoznawał przechodniów z aplikacją oraz rozdawał vouchery
  • Rozdawnictwo voucherów przed najpopularniejszymi warszawskimi klubami

Efekt:

  • Zwiększenie świadomości mieszkańców Warszawy i turystów na temat Mytaxi
  • Zwiększona liczba ściągnięć aplikacji - kilka razy aplikacja pojawiała się na pierwszym miejscu ściągnięć w AppStore w kategorii Travel
  • Zwiększona liczba zamówień taksówek przez aplikację Mytaxi oraz kursów z wykorzystaniem darmowych voucherów
  • Zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy, kojarzenie znaku „X” z aplikacją Mytaxi

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.