wp - grudzien 2016

Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Brief.pl / Patronaty

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń SWPS oferuje nowy kierunek studiów podyplomowych: Internet w mediamix

-

Kierunek Internet w mediamix - od strategii po zakup. Planowanie i realizacja działań reklamowych w Internecie z uwzględnieniem kontekstu innych mediów pozwalan na:

  • Stworzenie komplementarnej oferty programowej przygotowującej absolwentów do tworzenia (kreowania, planowania, realizowania, ewaluowania) efektywnych działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/na mobiliach.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej, medioznawstwa niezbędnej do kreowania efektywnych działań komunikacyjnych.
  • Pracę na konkretnych przykładach zaczerpniętych z rynku polskiego i światowego, ukazanie mechanizmów teoretycznych, które za nimi stoją (analiza case study).
  • Wytrenowanie praktycznych umiejętności przygotowujących słuchacza do samodzielnej pracy w zakresie kreowania, planowania, realizowania i ewaluowania działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/mobile - także w sytuacjach gdy są one częścią mediamiksu.
  • Umożliwienie rzeczywistego kontaktu z rynkiem już na etapie studiów – zaangażowanie praktyków/ekspertów rynku do krótkich wykładów na temat każdego z kanałów komunikacji online.
  • Pokazanie „szerszy obraz” - działania internetowe nie są wyjęte z kontekstu innych mediów.
Dla kogo? - pracowników marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych oraz wszystkich wiążących swoją karierę zawodową ze środowiskiem reklamy w mediach
 
Czas trwania: dwa semestry

 

Tagi:

swps

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.