Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Brief.pl / Patronaty

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń SWPS oferuje nowy kierunek studiów podyplomowych: Internet w mediamix

-

Kierunek Internet w mediamix - od strategii po zakup. Planowanie i realizacja działań reklamowych w Internecie z uwzględnieniem kontekstu innych mediów pozwalan na:

  • Stworzenie komplementarnej oferty programowej przygotowującej absolwentów do tworzenia (kreowania, planowania, realizowania, ewaluowania) efektywnych działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/na mobiliach.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej, medioznawstwa niezbędnej do kreowania efektywnych działań komunikacyjnych.
  • Pracę na konkretnych przykładach zaczerpniętych z rynku polskiego i światowego, ukazanie mechanizmów teoretycznych, które za nimi stoją (analiza case study).
  • Wytrenowanie praktycznych umiejętności przygotowujących słuchacza do samodzielnej pracy w zakresie kreowania, planowania, realizowania i ewaluowania działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/mobile - także w sytuacjach gdy są one częścią mediamiksu.
  • Umożliwienie rzeczywistego kontaktu z rynkiem już na etapie studiów – zaangażowanie praktyków/ekspertów rynku do krótkich wykładów na temat każdego z kanałów komunikacji online.
  • Pokazanie „szerszy obraz” - działania internetowe nie są wyjęte z kontekstu innych mediów.
Dla kogo? - pracowników marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych oraz wszystkich wiążących swoją karierę zawodową ze środowiskiem reklamy w mediach
 
Czas trwania: dwa semestry

 

Tagi:

swps

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.