Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Internet w mediamix – nowoczesne planowanie mediów

Brief.pl / Patronaty

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń SWPS oferuje nowy kierunek studiów podyplomowych: Internet w mediamix

-

Kierunek Internet w mediamix - od strategii po zakup. Planowanie i realizacja działań reklamowych w Internecie z uwzględnieniem kontekstu innych mediów pozwalan na:

  • Stworzenie komplementarnej oferty programowej przygotowującej absolwentów do tworzenia (kreowania, planowania, realizowania, ewaluowania) efektywnych działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/na mobiliach.
  • Przekazanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej, medioznawstwa niezbędnej do kreowania efektywnych działań komunikacyjnych.
  • Pracę na konkretnych przykładach zaczerpniętych z rynku polskiego i światowego, ukazanie mechanizmów teoretycznych, które za nimi stoją (analiza case study).
  • Wytrenowanie praktycznych umiejętności przygotowujących słuchacza do samodzielnej pracy w zakresie kreowania, planowania, realizowania i ewaluowania działań komunikacyjnych (kampanii reklamowych/promocyjnych/sprzedażowych) w internecie/mobile - także w sytuacjach gdy są one częścią mediamiksu.
  • Umożliwienie rzeczywistego kontaktu z rynkiem już na etapie studiów – zaangażowanie praktyków/ekspertów rynku do krótkich wykładów na temat każdego z kanałów komunikacji online.
  • Pokazanie „szerszy obraz” - działania internetowe nie są wyjęte z kontekstu innych mediów.
Dla kogo? - pracowników marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych oraz wszystkich wiążących swoją karierę zawodową ze środowiskiem reklamy w mediach
 
Czas trwania: dwa semestry

 

Tagi:

swps

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.