K2 Media pro bono dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

K2 Media pro bono dla Fundacji Rozwoju Wolontariatu

Brief.pl / CSR

Fundacja Rozwoju Wolontariatu rozpoczyna współpracę z K2 Media w zakresie opracowywania strategii rozwoju dla programu „Projektor – wolontariat studencki” oraz wsparcia marketingowego i budowania wizerunku.

-

Strategia obejmie działania interaktywne, marketingowe i wizerunkowe. Planowana jest współpraca długoterminowa, zakładające późniejsze wdrażanie przez agencję i Fundację wypracowanych rozwiązań.

- Współpraca Fundacji Rozwoju Wolontariatu ze specjalistami z K2 Media to połączenie zaangażowania i pasji wolontariuszy - popartego wieloletnim doświadczeniem Fundacji we wspieraniu innowacyjności i wyrównywaniu szans edukacyjnych - z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem zespołu K2 Media - mówi Zofia Wodnicka, dyrektor marketingu Fundacji Rozwoju Wolontariatu.

Współpraca ma charakter pro bono. Jednocześnie prezes zarządu Grupy K2, Janusz Żebrowski, dołączył do Rady Programowej Fundacji.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.