Nowy członek rady nadzorczej w SARE

Nowy członek rady nadzorczej w SARE

Brief.pl / Ludzie

Bożena Głowacka, dyrektor operacyjna (COO) Requent Limited z siedzibą w Londynie, poprzednio przez ponad 13 lat dyrektor działu prawnego i Compliance w Pramerica Życie TUiR, została członkiem rady nadzorczej SARE.

-

Bożena Głowacka obecnie przyjęła funkcję operacyjną oraz odpowiedzialność za aspekty prawne w spółce inwestującej w rozwiązania informatyczne, Requent Limited, jednocześnie prowadzi własną Kancelarie Prawną. W poprzedniej firmie przez ponad 13 lat zajmowała się nadzorowaniem od strony prawnej prowadzonych działalności spółki Pramerica Życie TUiR.

Doświadczenie zawodowe zdobyła odbywając kilkumiesięczny staż w Nowym Yorku w Kancelarii Debevoise & Plimpton oraz w Prudential Insurance Company of America.

Nowa członkini rady nadzorczej należy do Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie oraz wspiera Związek Przedsiębiorców i Pracodawców działając tam charytatywnie.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.