Body paint w reklamie Fiata

Brief.pl / Inspiracje

Fiat w Ameryce Północnej przygotował nietypową reklamę przygotowaną do dorocznego wydania „ESPN The Magazine's Body Issue”.

-

W  reklamie kilkanaście kobiet - modelek, artystek i gimnastyczek - tworzy sylwetkę Fiata 500 Abarth Cabrio.

- Body paint, czyli sztuka malowania ciała, pozwoliła nam wziąć udział w tej wyjątkowej współpracy z międzynarodową firmą sportową, która łączy markę Fiat z entuzjastami sportu i samochodów na całym świecie – mówi Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.