MCI inwestuje w Answear.com

MCI inwestuje w Answear.com

Brief.pl / Aktualności

MCI.TechVentures, fundusz z Grupy MCI inwestujący w spółki technologiczne na etapie wzrostu i ekspansji, zrealizował inwestycję w Wearco - spółkę prowadzącą multibrandowy sklep odzieżowy online Answear.com.

-

Fundusz MCI.TechVentures objął mniejszościowy pakiet udziałów w Wearco, realizując strategię inwestycyjną, zakładającą inwestowanie w spółki posiadające pozycję lidera w wybranych segmentach rynku  e-commerce, charakteryzujących się dużym potencjałem wzrostu.


- Answear.com, oferujący ponad 200 marek i 15 tys. produktów, jest pierwszym projektem o tak dużej skali na rynku polskim, który może z sukcesem wykorzystać wysoką dynamikę wzrostu segmentu e-fashion. Jednocześnie, spółka jest rozwijana przez doświadczonych przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces nie tylko w zakresie budowy sieci tradycyjnych sklepów odzieżowych, lecz również wprowadzania własnych marek, co jest ważne dla zyskowności tego typu przedsięwzięć, jak Answear.com – powiedział Sylwester Janik, partner w MCI Management.

Answear.com to czwarta po Intymna.pl (lider segmentu sprzedaży bielizny online), KupiVIP.ru (lider sprzedaży odzieży online w Rosji w formule klubu zakupowego) oraz 21Diamonds.de (lider sprzedaży biżuterii i dodatków w Niemczech) spółka z segmentu e-fashion w portfelu inwestycyjnym MCI. TechVentures.

Celem funduszu jest wsparcie zarządu spółki w zakresie realizacji strategii rozwoju zakładającej wzrost udziału w rynku  w Polsce oraz krajach sąsiednich. - Celem jest umocnienie pozycji rynkowej Answear.com w Polsce i wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej w segmencie multibrandowych sklepów online.  Jesteśmy przekonani, że dzięki pozyskaniu tak doświadczonego inwestora jakim jest fundusz MCI.TechVentures osiągniemy ten cel szybciej, m.in. poszerzając ofertę produktową dla klientów, zwiększając nakłady na promocję oraz wprowadzając własną markę-  mówi Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel Wearco, który znalazl się w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych wg "Briefu".

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.