Weltbild.pl przygotowuje się do rebrandingu

Weltbild.pl przygotowuje się do rebrandingu

Brief.pl / Aktualności

Przygotowując się do rebrandingu, sklep internetowy Weltbild.pl przeprowadził badania, których celem było zrozumienie potrzeb klientów.

-

W badaniu wzięły obecne i potencjalne klientki w przedziale wiekowym 24-35 oraz 35-49 lat. Analizie poddano mocne i słabe strony sklepu, oceniono konkurencje, a także preferencje zakupowe użytkowniczek.

Z badań wynika m.in:

- oczekiwania wobec sklepu dedykowanego głównie kobietom zorganizowane są wokół czterech atrybutów, takich jak dostępność, korzystność, dopasowanie do potrzeb i zindywidualizowanie,

- klientki chcą asortymentu na średnim poziomie cenowym, bardzo często podkreślają znaczenie szybkiej dostawy oraz udogodnień związanych ze składaniem zamówień i odbiorem przesyłek. Korzystność utożsamiają z dużą liczbą atrakcyjnych promocji.

- towar musi być tu i teraz, dlatego dobry sklep internetowy powinien zaspokajać pragnienie kobiety szybko i dostarczać produkt od razu,

- ważna jest także spersonalizowana komunikacja, wpływająca pozytywnie na lojalność.

Paweł Wojciechowski dyrektor zarządzający Weltbild.pl komentuje: - Zrozumienie potrzeb konsumenckich to dla nas priorytet. Dlatego też od miesiąca działa u nas szybka dostawa, którą promujemy hasłem „Dziś zamawiasz, jutro masz”, personalizujemy naszą ofertę, wykorzystując selekcjonowanie bazy, zmieniliśmy komunikację na bardziej otwartą, uruchomiliśmy blog, na którym pokazujemy ludzką twarz naszego sklepu. Przed nami wciąż największe wyzwanie, czyli rebranding. Wierzymy, że cały proces zakończymy sukcesem jeszcze w tym roku.

:: ::   

Badanie na zlecenie Weltbild.pl zrealizowała firma Uglik Research & Consulting. Przeprowadzono je w grupie aktualnych i potencjalnych klientów sklepu, kobiet w przedziale wiekowym od 25 do 49 lat. Ich celem było poznanie potrzeb konsumenckich oraz ocena potencjału przyjętych założeń i kierunku dalszego rozwoju.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?