Weltbild.pl przygotowuje się do rebrandingu

Weltbild.pl przygotowuje się do rebrandingu

Brief.pl / Aktualności

Przygotowując się do rebrandingu, sklep internetowy Weltbild.pl przeprowadził badania, których celem było zrozumienie potrzeb klientów.

-

W badaniu wzięły obecne i potencjalne klientki w przedziale wiekowym 24-35 oraz 35-49 lat. Analizie poddano mocne i słabe strony sklepu, oceniono konkurencje, a także preferencje zakupowe użytkowniczek.

Z badań wynika m.in:

- oczekiwania wobec sklepu dedykowanego głównie kobietom zorganizowane są wokół czterech atrybutów, takich jak dostępność, korzystność, dopasowanie do potrzeb i zindywidualizowanie,

- klientki chcą asortymentu na średnim poziomie cenowym, bardzo często podkreślają znaczenie szybkiej dostawy oraz udogodnień związanych ze składaniem zamówień i odbiorem przesyłek. Korzystność utożsamiają z dużą liczbą atrakcyjnych promocji.

- towar musi być tu i teraz, dlatego dobry sklep internetowy powinien zaspokajać pragnienie kobiety szybko i dostarczać produkt od razu,

- ważna jest także spersonalizowana komunikacja, wpływająca pozytywnie na lojalność.

Paweł Wojciechowski dyrektor zarządzający Weltbild.pl komentuje: - Zrozumienie potrzeb konsumenckich to dla nas priorytet. Dlatego też od miesiąca działa u nas szybka dostawa, którą promujemy hasłem „Dziś zamawiasz, jutro masz”, personalizujemy naszą ofertę, wykorzystując selekcjonowanie bazy, zmieniliśmy komunikację na bardziej otwartą, uruchomiliśmy blog, na którym pokazujemy ludzką twarz naszego sklepu. Przed nami wciąż największe wyzwanie, czyli rebranding. Wierzymy, że cały proces zakończymy sukcesem jeszcze w tym roku.

:: ::   

Badanie na zlecenie Weltbild.pl zrealizowała firma Uglik Research & Consulting. Przeprowadzono je w grupie aktualnych i potencjalnych klientów sklepu, kobiet w przedziale wiekowym od 25 do 49 lat. Ich celem było poznanie potrzeb konsumenckich oraz ocena potencjału przyjętych założeń i kierunku dalszego rozwoju.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.