Kolejna polska firma poparła Global Compact

Kolejna polska firma poparła Global Compact

Brief.pl / CSR

ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych (Grupa ANG) jako trzecia polska firma z sektora finansowego poparła międzynarodową inicjatywę Global Compact, która promuje społeczną odpowiedzialność biznesu i zrównoważony rozwój.

-

W efekcie Spółdzielnia zobowiązuje się do przestrzegania zasad Global Compact poprzez wprowadzenie ich w codzienne procedury operacyjne, a także udostępnianie rocznych raportów na temat sposobów realizowania założeń i zasad Global Compact.

– Jako sygnatariusz zobowiązujemy się również do promowania i popierania Inicjatywy Global Compact oraz jej zasad i podejmowanie działań propagujących takie właśnie podejście do biznesu – mówi Katarzyna Dmowska, prezes zarządu Spółdzielni.

Od 2000 roku do inicjatywy przystąpiło ponad 10 tys. członków ze 135 krajów.

:: ::

Zasady Global Compact:

Prawa człowieka

Zasada 1. Popieranie i przestrzeganie praw człowieka przyjętych przez społeczność międzynarodową.

Zasada 2. Eliminacja wszelkich przypadków łamania praw człowieka przez firmę.

Standardy pracy

Zasada 3. Poszanowanie wolności zrzeszania się.

Zasada 4. Eliminacja wszelkich form pracy przymusowej.

Zasada 5. Zniesienie pracy dzieci.

Zasada 6. Efektywne przeciwdziałanie dyskryminacji w sferze zatrudnienia.

Środowisko naturalne

Zasada 7. Prewencyjne podejście do środowiska naturalnego.

Zasada 8. Podejmowanie inicjatyw mających na celu promowanie postaw odpowiedzialności ekologicznej.

Zasada 9. Stosowanie i rozpowszechnianie przyjaznych środowisku technologii.

Przeciwdziałanie korupcji

Zasada 10.Przeciwdziałanie korupcji we wszystkich formach, w tym wymuszeniom i łapówkarstwu.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.