wp - grudzien 2016

Marcin Okrój odchodzi z Hyundaia

Marcin Okrój odchodzi z Hyundaia

Brief.pl / Ludzie

Hyundai Motor Poland ogłosiło, że Marcin Okrój opuszcza firmę.

-

Marcin Okrój był dyrektorem zarządzającym Hyundai Motor Poland od 2011 roku, a z firmą był związany od 1997 roku.
Okrój odpowiadał m.in. za strategię marketingową Hyundaia w Polsce.

- Opuszczam firmę z poczuciem ogromnej satysfakcji i ze świadomością, że marka Hyundai jest na dobrej drodze stabilnego wzrostu mimo ogólnej stagnacji na rynku motoryzacyjnym. Hyundai to w tej chwili kluczowy gracz i jestem dumny, że marka tak wspaniale rozwinęła się przez 20 lat swojej obecności w Polsce – powiedział Marcin Okrój, cytowany w oficjalnym komunikacie firmy.

Jeszcze nie wiadomo czym teraz Okrój będzie się zajmował.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.