Smartfon Motoroli za 500 mln dol.

Brief.pl / Technologie

Tyle Google planuje wydać na marketing Motoroli. Cel: wypromować nowy smartfon producenta - Moto X Phone.

-

Takich budżetów na marketing pojedynczych produktów nie przeznaczają ani Apple, ani Samsung - donosi Forbes.com na podstawie raportu Wall Street Journal.

Jak spekuluje Robert Hof, może to oznaczać, że Google zmieniło swoje podejście do hardware'u. Do tej pory firma założona przez Larry'ego Page'a i Sergey'a Brina nie stawiała sobie za cel, żeby bezpośrednio zarabiać na urządzeniach z serii Nexus czy Google Edition, ale żeby kształtować rynek i później monetyzować reklamy na smartfonach i tabletach.

Teraz najwidoczniej przyszła pora na to, żeby inwestycja w Motorolę, podupadającego producenta kupionego przez Google za 12 mld dol., zaczęła się zwracać.

Na razie niewiele wiadomo o specyfikacji technicznej Moto X Phone. The Verge spekuluje, że będzie ona zbliżona do parametrów Nexusa 4 - smartfona z "czystym" Androidem, którego producentem jest LG.

Moto X Phone jest pierwszym smartfonem Motoroli przygotowywanym całkowicie pod okiem Google.

Data premiery nowego smartfona Motoroli to na razie tajemnica, ale pojawiły się plotki, że może to się stać… dzisiaj.

Źródła: Forbes.com, The Verge, Komputer Świat

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.