Smartfon Motoroli za 500 mln dol.

Brief.pl / Technologie

Tyle Google planuje wydać na marketing Motoroli. Cel: wypromować nowy smartfon producenta - Moto X Phone.

-

Takich budżetów na marketing pojedynczych produktów nie przeznaczają ani Apple, ani Samsung - donosi Forbes.com na podstawie raportu Wall Street Journal.

Jak spekuluje Robert Hof, może to oznaczać, że Google zmieniło swoje podejście do hardware'u. Do tej pory firma założona przez Larry'ego Page'a i Sergey'a Brina nie stawiała sobie za cel, żeby bezpośrednio zarabiać na urządzeniach z serii Nexus czy Google Edition, ale żeby kształtować rynek i później monetyzować reklamy na smartfonach i tabletach.

Teraz najwidoczniej przyszła pora na to, żeby inwestycja w Motorolę, podupadającego producenta kupionego przez Google za 12 mld dol., zaczęła się zwracać.

Na razie niewiele wiadomo o specyfikacji technicznej Moto X Phone. The Verge spekuluje, że będzie ona zbliżona do parametrów Nexusa 4 - smartfona z "czystym" Androidem, którego producentem jest LG.

Moto X Phone jest pierwszym smartfonem Motoroli przygotowywanym całkowicie pod okiem Google.

Data premiery nowego smartfona Motoroli to na razie tajemnica, ale pojawiły się plotki, że może to się stać… dzisiaj.

Źródła: Forbes.com, The Verge, Komputer Świat

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.