Smartfon Motoroli za 500 mln dol.

Brief.pl / Technologie

Tyle Google planuje wydać na marketing Motoroli. Cel: wypromować nowy smartfon producenta - Moto X Phone.

-

Takich budżetów na marketing pojedynczych produktów nie przeznaczają ani Apple, ani Samsung - donosi Forbes.com na podstawie raportu Wall Street Journal.

Jak spekuluje Robert Hof, może to oznaczać, że Google zmieniło swoje podejście do hardware'u. Do tej pory firma założona przez Larry'ego Page'a i Sergey'a Brina nie stawiała sobie za cel, żeby bezpośrednio zarabiać na urządzeniach z serii Nexus czy Google Edition, ale żeby kształtować rynek i później monetyzować reklamy na smartfonach i tabletach.

Teraz najwidoczniej przyszła pora na to, żeby inwestycja w Motorolę, podupadającego producenta kupionego przez Google za 12 mld dol., zaczęła się zwracać.

Na razie niewiele wiadomo o specyfikacji technicznej Moto X Phone. The Verge spekuluje, że będzie ona zbliżona do parametrów Nexusa 4 - smartfona z "czystym" Androidem, którego producentem jest LG.

Moto X Phone jest pierwszym smartfonem Motoroli przygotowywanym całkowicie pod okiem Google.

Data premiery nowego smartfona Motoroli to na razie tajemnica, ale pojawiły się plotki, że może to się stać… dzisiaj.

Źródła: Forbes.com, The Verge, Komputer Świat

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.