wp - grudzien 2016

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

Brief.pl / Inspiracje

Podpisane właśnie porozumienie E.Leclerc Lublin z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to przykład współpracy na linii biznes – uczelnia.

-

Tym samym firma została pierwszym partnerem biznesowym największej lubelskiej uczelni. UMCS i E.Leclerc będą realizować wspólne przedsięwzięcia, z których najważniejsze dotyczą praktyk studenckich. Firma zadeklarowała bowiem przyjęcie na miesięczne praktyki w pierwszym semestrze roku akademickiego 2013/2014 troje studentów UMCS. Najlepszy student z tej trójki otrzyma płatną 3-miesięczną praktykę w firmie.

Ponadto E.Leclerc zostanie pierwszym partnerem i sponsorem programu „Absolwent UMCS”, którego adresatem będzie ponad 200 tysięcy dawnych studentów uczelni. Dzięki niemu absolwenci będą mogli korzystać na specjalnych warunkach m.in. z infrastruktury kulturalnej i sportowej uczelni.

E.Leclerc i UMCS zorganizują także m.in. wspólnie jesienią wspólną akcję proekologiczną dla szkół podstawowych. Będą to wykłady dla dzieci na tematy związane z segregowaniem odpadów, ich przetwarzaniem i szeroko rozumianą świadomością ekologiczną.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.