E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

Brief.pl / Inspiracje

Podpisane właśnie porozumienie E.Leclerc Lublin z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to przykład współpracy na linii biznes – uczelnia.

-

Tym samym firma została pierwszym partnerem biznesowym największej lubelskiej uczelni. UMCS i E.Leclerc będą realizować wspólne przedsięwzięcia, z których najważniejsze dotyczą praktyk studenckich. Firma zadeklarowała bowiem przyjęcie na miesięczne praktyki w pierwszym semestrze roku akademickiego 2013/2014 troje studentów UMCS. Najlepszy student z tej trójki otrzyma płatną 3-miesięczną praktykę w firmie.

Ponadto E.Leclerc zostanie pierwszym partnerem i sponsorem programu „Absolwent UMCS”, którego adresatem będzie ponad 200 tysięcy dawnych studentów uczelni. Dzięki niemu absolwenci będą mogli korzystać na specjalnych warunkach m.in. z infrastruktury kulturalnej i sportowej uczelni.

E.Leclerc i UMCS zorganizują także m.in. wspólnie jesienią wspólną akcję proekologiczną dla szkół podstawowych. Będą to wykłady dla dzieci na tematy związane z segregowaniem odpadów, ich przetwarzaniem i szeroko rozumianą świadomością ekologiczną.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.