E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

Brief.pl / Inspiracje

Podpisane właśnie porozumienie E.Leclerc Lublin z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to przykład współpracy na linii biznes – uczelnia.

-

Tym samym firma została pierwszym partnerem biznesowym największej lubelskiej uczelni. UMCS i E.Leclerc będą realizować wspólne przedsięwzięcia, z których najważniejsze dotyczą praktyk studenckich. Firma zadeklarowała bowiem przyjęcie na miesięczne praktyki w pierwszym semestrze roku akademickiego 2013/2014 troje studentów UMCS. Najlepszy student z tej trójki otrzyma płatną 3-miesięczną praktykę w firmie.

Ponadto E.Leclerc zostanie pierwszym partnerem i sponsorem programu „Absolwent UMCS”, którego adresatem będzie ponad 200 tysięcy dawnych studentów uczelni. Dzięki niemu absolwenci będą mogli korzystać na specjalnych warunkach m.in. z infrastruktury kulturalnej i sportowej uczelni.

E.Leclerc i UMCS zorganizują także m.in. wspólnie jesienią wspólną akcję proekologiczną dla szkół podstawowych. Będą to wykłady dla dzieci na tematy związane z segregowaniem odpadów, ich przetwarzaniem i szeroko rozumianą świadomością ekologiczną.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.