E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

E.Leclerc Lublin wspiera studentów UMCS

Brief.pl / Inspiracje

Podpisane właśnie porozumienie E.Leclerc Lublin z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to przykład współpracy na linii biznes – uczelnia.

-

Tym samym firma została pierwszym partnerem biznesowym największej lubelskiej uczelni. UMCS i E.Leclerc będą realizować wspólne przedsięwzięcia, z których najważniejsze dotyczą praktyk studenckich. Firma zadeklarowała bowiem przyjęcie na miesięczne praktyki w pierwszym semestrze roku akademickiego 2013/2014 troje studentów UMCS. Najlepszy student z tej trójki otrzyma płatną 3-miesięczną praktykę w firmie.

Ponadto E.Leclerc zostanie pierwszym partnerem i sponsorem programu „Absolwent UMCS”, którego adresatem będzie ponad 200 tysięcy dawnych studentów uczelni. Dzięki niemu absolwenci będą mogli korzystać na specjalnych warunkach m.in. z infrastruktury kulturalnej i sportowej uczelni.

E.Leclerc i UMCS zorganizują także m.in. wspólnie jesienią wspólną akcję proekologiczną dla szkół podstawowych. Będą to wykłady dla dzieci na tematy związane z segregowaniem odpadów, ich przetwarzaniem i szeroko rozumianą świadomością ekologiczną.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?