Netia z tłumaczem języka migowego

Netia z tłumaczem języka migowego

Brief.pl / CSR

W warszawskim biurze obsługi klienta Netia uruchomiła nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego. Rozwiązanie to łączy w sobie narzędzia do wideokonferencji z dostępem do wykwalifikowanych tłumaczy języka migowego.

-

Usługa wirtualnego tłumacza języka migowego umożliwia firmom i instytucjom komfortową i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, spełniając wymogi “Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się”.

Jedną z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, która zdecydowała się na wprowadzenie tego rozwiązania Netii, jest Urząd Miasta Opole. Zainstalowana tam usługa wirtualnego tłumacza języka migowego, przy użyciu prostego w obsłudze systemu, pozwala na stworzenie równych szans dla osób niesłyszących i słabosłyszących w instytucjach publicznych.

Jak działa wirtualny tłumacz języka migowego Netii? Niedosłyszący interesant, który przychodzi do instytucji, przez wyraźne oznaczenia graficzne kierowany jest do miejsca, gdzie znajduje się tłumacz on-line. Tam zostaje połączony z profesjonalnym tłumaczem języka migowego, który rozpoznaje sprawę, z jaką interesant przychodzi do urzędu. Tłumacz zawiadamia osobę wyznaczoną do obsługi, która ma kompetencje do rozwiązania problemu. 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem Biznes.netia.pl/tlumacz

:: ::

Od 1 kwietnia 2012 roku wszystkie urzędy mają obowiązek dostosować swoje działanie do “Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się”, która mówi o zapewnieniu dostępu do informacji niesłyszącym we wszystkich organach administracji publicznej.

Szacuje się, że w Polsce liczba osób niesłyszących może wahać się od 45 tys. do 50 tys., a niemal 900 tys. osób ma poważny uszczerbek słuchu. Największą organizacją osób niesłyszących, zrzeszająca około 100 tys. członków, jest Polski Związek Głuchych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.