Kampanie społeczne w praktyce – bezpłatne szkolenie

Kampanie społeczne w praktyce – bezpłatne szkolenie

Brief.pl / Aktualności

Fundacja Komunikacji Społecznej i serwis Kampaniespoleczne.pl będący organizatorami Konkursu Kampania Społeczna Roku wraz z PGNiG - partnerem strategicznym konkursu - rozpoczynają cykl bezpłatnych szkoleń z zakresu planowania i realizacji kampanii społecznych.

-

Seria „Planowanie i Realizacja Kampanii Społecznych” (PiRKS) rozpocznie się w Warszawie w połowie lipca br. Pierwsza edycja przeznaczona jest dla organizacji z województwa pomorskiego. Jest to jedno z trzech województw, w których PGNiG od lat wspiera społeczności lokalne. Rekrutacja na szkolenie została już zakończona.

Szkolenia PiRKS mają pomóc wszystkim zainteresowanym w uporządkowaniu wiedzy i dostarczeniu niezbędnych umiejętności z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w realizacji kampanii społecznych. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii społecznych. Osoby uczestniczące w wykładach i ćwiczeniach zdobędą solidne podstawy, które pozwolą im w przyszłości tworzyć strategie kampanii zmieniających postawy społeczne. Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest bezpłatne

- Do tematu realizacji kampanii społecznych podchodzimy kompleksowo, w związku z tym szkolenia są następnym po konkursie elementem naszej misji, czyli podnoszenia standardów, a co za tym idzie profesjonalizmu i skuteczności realizowanych w Polsce kampanii społecznych. Zdecydowaliśmy się zacząć nasz cykl od kampanii lokalnych, ponieważ realizujące je organizacje mają wielki potencjał, a zazwyczaj brak im środków na skorzystanie z pomocy profesjonalistów – mówi Paweł Prochenko prezes FKS.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.