Kampanie społeczne w praktyce – bezpłatne szkolenie

Kampanie społeczne w praktyce – bezpłatne szkolenie

Brief.pl / Aktualności

Fundacja Komunikacji Społecznej i serwis Kampaniespoleczne.pl będący organizatorami Konkursu Kampania Społeczna Roku wraz z PGNiG - partnerem strategicznym konkursu - rozpoczynają cykl bezpłatnych szkoleń z zakresu planowania i realizacji kampanii społecznych.

-

Seria „Planowanie i Realizacja Kampanii Społecznych” (PiRKS) rozpocznie się w Warszawie w połowie lipca br. Pierwsza edycja przeznaczona jest dla organizacji z województwa pomorskiego. Jest to jedno z trzech województw, w których PGNiG od lat wspiera społeczności lokalne. Rekrutacja na szkolenie została już zakończona.

Szkolenia PiRKS mają pomóc wszystkim zainteresowanym w uporządkowaniu wiedzy i dostarczeniu niezbędnych umiejętności z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w realizacji kampanii społecznych. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii społecznych. Osoby uczestniczące w wykładach i ćwiczeniach zdobędą solidne podstawy, które pozwolą im w przyszłości tworzyć strategie kampanii zmieniających postawy społeczne. Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest bezpłatne

- Do tematu realizacji kampanii społecznych podchodzimy kompleksowo, w związku z tym szkolenia są następnym po konkursie elementem naszej misji, czyli podnoszenia standardów, a co za tym idzie profesjonalizmu i skuteczności realizowanych w Polsce kampanii społecznych. Zdecydowaliśmy się zacząć nasz cykl od kampanii lokalnych, ponieważ realizujące je organizacje mają wielki potencjał, a zazwyczaj brak im środków na skorzystanie z pomocy profesjonalistów – mówi Paweł Prochenko prezes FKS.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.