Dagiel jurorem Golden Drum 2013

 Dagiel jurorem Golden Drum 2013

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Dagiel, CCO Havas Worldwide Warsaw, będzie jednym z jurorów Golden Drum 2013. To jedyny przedstawiciel branży reklamowej z Polski, który będzie oceniać prace w tegorocznym konkursie.

-

Wraz z dziesięcioma pozostałymi jurorami z Europy, szef kreacji Havas Worldwide Warsaw będzie oceniał prace w kategorii Single channel, czyli reklam zrealizowanych w wykorzystaniem jednego kanału dotarcia.

Przewodniczącym jury jest Enric Nel-lo, general digital creative director z hiszpańskiego oddziału Grey. Pracom jury w drugiej kategorii – Multi channel – przewodniczy Jaime Mandelbaum, CCO, Y&R Central & Eastern Europe (Czechy).  

Dwudziesta edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października br. w słoweńskim Portorożu. Prace można zgłaszać do 20 sierpnia.

:: ::

Dagiel, jeszcze jako creative director w agencji McCann Erickson, był nominowany do tytułu "Człowiek reklamy Briefu 2012". 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.