Dagiel jurorem Golden Drum 2013

 Dagiel jurorem Golden Drum 2013

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Dagiel, CCO Havas Worldwide Warsaw, będzie jednym z jurorów Golden Drum 2013. To jedyny przedstawiciel branży reklamowej z Polski, który będzie oceniać prace w tegorocznym konkursie.

-

Wraz z dziesięcioma pozostałymi jurorami z Europy, szef kreacji Havas Worldwide Warsaw będzie oceniał prace w kategorii Single channel, czyli reklam zrealizowanych w wykorzystaniem jednego kanału dotarcia.

Przewodniczącym jury jest Enric Nel-lo, general digital creative director z hiszpańskiego oddziału Grey. Pracom jury w drugiej kategorii – Multi channel – przewodniczy Jaime Mandelbaum, CCO, Y&R Central & Eastern Europe (Czechy).  

Dwudziesta edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października br. w słoweńskim Portorożu. Prace można zgłaszać do 20 sierpnia.

:: ::

Dagiel, jeszcze jako creative director w agencji McCann Erickson, był nominowany do tytułu "Człowiek reklamy Briefu 2012". 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.