Dagiel jurorem Golden Drum 2013

 Dagiel jurorem Golden Drum 2013

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Dagiel, CCO Havas Worldwide Warsaw, będzie jednym z jurorów Golden Drum 2013. To jedyny przedstawiciel branży reklamowej z Polski, który będzie oceniać prace w tegorocznym konkursie.

-

Wraz z dziesięcioma pozostałymi jurorami z Europy, szef kreacji Havas Worldwide Warsaw będzie oceniał prace w kategorii Single channel, czyli reklam zrealizowanych w wykorzystaniem jednego kanału dotarcia.

Przewodniczącym jury jest Enric Nel-lo, general digital creative director z hiszpańskiego oddziału Grey. Pracom jury w drugiej kategorii – Multi channel – przewodniczy Jaime Mandelbaum, CCO, Y&R Central & Eastern Europe (Czechy).  

Dwudziesta edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października br. w słoweńskim Portorożu. Prace można zgłaszać do 20 sierpnia.

:: ::

Dagiel, jeszcze jako creative director w agencji McCann Erickson, był nominowany do tytułu "Człowiek reklamy Briefu 2012". 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.