Siłownia zamiast palarni

Siłownia zamiast palarni

Brief.pl / CSR

W centrali PZU w Warszawie otwarto siłownię dla pracowników, która powstała… w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja ma być wyrazem troski firmy o zdrowie pracowników.

-

Projekt likwidacji palarni został poprzedzony konsultacjami z pracownikami. W ramach kampanii antynikotynowej w centrali firmy zostały przeprowadzone sesje terapeutyczne, w których mogli wziąć udział wszyscy pracownicy. W wyniku tych działań większość pracowników biorących udział w warsztatach rzuciła palenie.

Działania z zakresu zaangażowania społecznego firmy w obszarze jej pracowników obejmują m.in. darmową opiekę medyczną czy ubezpieczenie lekowe, darmowe bilety do kina czy program Benefit Deals, a każdemu pracownikowi przysługuje również karta Fitprofit oraz możliwość zapisania się do jednej z grup sportowych PZU Sport Team.

Grupa PZU podkreśla także, że gwarantuje zachowanie właściwych proporcji między pracą a życiem osobistym, a jako sygnatariusz Karty Różnorodności zobowiązuje się do prowadzenia polityki równego traktowania pracowników, zarządzania różnorodnością, a także aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy.

Zatrudnieni mają także możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz mogą zapisać się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, do którego przekazywane jest dodatkowe 7 proc. z ich pensji. Dodatkowo mają możliwość skorzystania z nisko oprocentowanych pożyczek inwestycyjnych. 

- Należy pamiętać że stałe podnoszenie zaangażowania pracowników polega nie tylko na stwarzaniu możliwości dodatkowych aktywności czy proponowaniu dodatkowych benefitów wynikających z faktu pracy w naszej firmie, ale również na cyklicznym badaniu zaangażowania, co od dwóch lat robimy – mówi Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.