Siłownia zamiast palarni

Siłownia zamiast palarni

Brief.pl / CSR

W centrali PZU w Warszawie otwarto siłownię dla pracowników, która powstała… w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja ma być wyrazem troski firmy o zdrowie pracowników.

-

Projekt likwidacji palarni został poprzedzony konsultacjami z pracownikami. W ramach kampanii antynikotynowej w centrali firmy zostały przeprowadzone sesje terapeutyczne, w których mogli wziąć udział wszyscy pracownicy. W wyniku tych działań większość pracowników biorących udział w warsztatach rzuciła palenie.

Działania z zakresu zaangażowania społecznego firmy w obszarze jej pracowników obejmują m.in. darmową opiekę medyczną czy ubezpieczenie lekowe, darmowe bilety do kina czy program Benefit Deals, a każdemu pracownikowi przysługuje również karta Fitprofit oraz możliwość zapisania się do jednej z grup sportowych PZU Sport Team.

Grupa PZU podkreśla także, że gwarantuje zachowanie właściwych proporcji między pracą a życiem osobistym, a jako sygnatariusz Karty Różnorodności zobowiązuje się do prowadzenia polityki równego traktowania pracowników, zarządzania różnorodnością, a także aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy.

Zatrudnieni mają także możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz mogą zapisać się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, do którego przekazywane jest dodatkowe 7 proc. z ich pensji. Dodatkowo mają możliwość skorzystania z nisko oprocentowanych pożyczek inwestycyjnych. 

- Należy pamiętać że stałe podnoszenie zaangażowania pracowników polega nie tylko na stwarzaniu możliwości dodatkowych aktywności czy proponowaniu dodatkowych benefitów wynikających z faktu pracy w naszej firmie, ale również na cyklicznym badaniu zaangażowania, co od dwóch lat robimy – mówi Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.