wp - grudzien 2016

Zrób sobie puszkę coli

Zrób sobie puszkę coli

Brief.pl / Inspiracje

Coca-Cola rozpoczęła akcję, w ramach której po Polsce wyruszyły dwa tzw. Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.

-

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować własną puszkę z unikalnym napisem. Saochody będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ich wizytom będzie towarzyszyć akcja samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festivalu. W tym celu została przygotowana  aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta z aplikacji, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Za realizację i przygotowanie działań odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, a aplikację towarzyszącą akcji przygotował zespół Havas Worldwide Warsaw Digital.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.