Zrób sobie puszkę coli

Zrób sobie puszkę coli

Brief.pl / Inspiracje

Coca-Cola rozpoczęła akcję, w ramach której po Polsce wyruszyły dwa tzw. Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.

-

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować własną puszkę z unikalnym napisem. Saochody będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ich wizytom będzie towarzyszyć akcja samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festivalu. W tym celu została przygotowana  aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta z aplikacji, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Za realizację i przygotowanie działań odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, a aplikację towarzyszącą akcji przygotował zespół Havas Worldwide Warsaw Digital.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.