Zrób sobie puszkę coli

Zrób sobie puszkę coli

Brief.pl / Inspiracje

Coca-Cola rozpoczęła akcję, w ramach której po Polsce wyruszyły dwa tzw. Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.

-

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować własną puszkę z unikalnym napisem. Saochody będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ich wizytom będzie towarzyszyć akcja samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festivalu. W tym celu została przygotowana  aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta z aplikacji, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Za realizację i przygotowanie działań odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, a aplikację towarzyszącą akcji przygotował zespół Havas Worldwide Warsaw Digital.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.