Zrób sobie puszkę coli

Zrób sobie puszkę coli

Brief.pl / Inspiracje

Coca-Cola rozpoczęła akcję, w ramach której po Polsce wyruszyły dwa tzw. Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.

-

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować własną puszkę z unikalnym napisem. Saochody będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Ich wizytom będzie towarzyszyć akcja samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festivalu. W tym celu została przygotowana  aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta z aplikacji, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zabytkowy Chevrolet El Camino.

Za realizację i przygotowanie działań odpowiada agencja Havas Engage Warsaw, a aplikację towarzyszącą akcji przygotował zespół Havas Worldwide Warsaw Digital.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.