Dropbox celuje w miliard użytkowników

Dropbox celuje w miliard użytkowników

Brief.pl / Technologie

Dropbox chce osiągnąć ten cel przez zmianę podejścia do przechowywania danych. Otworzy się również na zewnętrzne aplikacje oraz programistów spoza firmy.

-

Wszystko oczywiście ma swój początek w rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Ich użytkownicy korzystają z aplikacji a nie z pojedynczych plików, które muszą za każdym razem zapisywać. Marzeniem Drew Houstona, właściciela Dropboxa, jest możliwość korzystania z tych samych danych na różnych platformach i systemach operacyjnych. Na przykład grając w Angry Birds na iPadzie, możemy kontynuować  grę na Samsungu Galaxy.

W przyszłości może to doprowadzić do sytuacji, w któej nie będziemy korzystać z dysków pamięci na naszych komputerach - ponieważ Dropbox przejmie ich rolę. Obecnie korzysta z niego 175 mln użytkowników, którzy dziennie wysyłają nawet miliard plików. Czy to wystarczy, aby stać się równie wielką firmą co Facebook? Na pewno firma ma odpowiednie zasoby oraz  doświadczony zespół programistów, którzy pracowali w Google'u, Facebooku, Amazonie, Apple'u czy Microsofcie.

Według współzałożyciela Dropboxa, Arasha Ferdowsi, firmy, które nie dołączą do trendu korzystania z danych niezależnie od platformy czy oprogramowania, mogą wiele stracić.

Czy sądzicie, że Dropbox ma szansę okiełznać wszystkie systemy operacyjne i wprowadzić wspólny standard?

Źródło: wired.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.