Dropbox celuje w miliard użytkowników

Dropbox celuje w miliard użytkowników

Brief.pl / Technologie

Dropbox chce osiągnąć ten cel przez zmianę podejścia do przechowywania danych. Otworzy się również na zewnętrzne aplikacje oraz programistów spoza firmy.

-

Wszystko oczywiście ma swój początek w rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Ich użytkownicy korzystają z aplikacji a nie z pojedynczych plików, które muszą za każdym razem zapisywać. Marzeniem Drew Houstona, właściciela Dropboxa, jest możliwość korzystania z tych samych danych na różnych platformach i systemach operacyjnych. Na przykład grając w Angry Birds na iPadzie, możemy kontynuować  grę na Samsungu Galaxy.

W przyszłości może to doprowadzić do sytuacji, w któej nie będziemy korzystać z dysków pamięci na naszych komputerach - ponieważ Dropbox przejmie ich rolę. Obecnie korzysta z niego 175 mln użytkowników, którzy dziennie wysyłają nawet miliard plików. Czy to wystarczy, aby stać się równie wielką firmą co Facebook? Na pewno firma ma odpowiednie zasoby oraz  doświadczony zespół programistów, którzy pracowali w Google'u, Facebooku, Amazonie, Apple'u czy Microsofcie.

Według współzałożyciela Dropboxa, Arasha Ferdowsi, firmy, które nie dołączą do trendu korzystania z danych niezależnie od platformy czy oprogramowania, mogą wiele stracić.

Czy sądzicie, że Dropbox ma szansę okiełznać wszystkie systemy operacyjne i wprowadzić wspólny standard?

Źródło: wired.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.