App Store ma już 5 lat

Brief.pl / Technologie

App Store, sklep z aplikacjami na iOS i dla komputerów Mac, obchodzi dziś piąte urodziny. Z tej okazji Apple przygotowało kilka prezentów dla iUżytkowników.

-

App Store powstał 10 lipca 2008 roku. Na początku był dostępny w 62 państwach i zawierał 500 aplikacji, w tym Facebooka, eBaya czy Shazam.

Przez pierwszy weekend App Store zanotował 10 mln pobrań. Już 4 kwietnia 2010 liczba pobrań dobiła do miliarda, natomiast 16 maja 2013 roku przekroczyła 50 miliardów.

Z okazji 5. urodzin App Store Apple postanowiło udostępnić darmowo 5 aplikacji oraz 5 gier, które dotychczas były płatne. Oto one:

Aplikacje

Barefoot World Atlas

Day One (Journal / Diary)

How to Cook Everything

Over

Traktor DJ for iPhone

Gry

BADLAND

Infinity Blade II

Superbrothers: Sword & Sworcery EP

Tiny Wings

Where's My Water?

Wszystkiego najlepszego App Storze!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.