Kongo_choco

Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Przyszłość crowdfundingu

Brief.pl / Aktualności

Przyszłość crowdfundingu
Przyszłość crowdfundingu

Crowdfunding staje się coraz powszechniejszą drogą do realizacji projektów. Obok znanego na całym świecie Kickstartera, mamy także polską prężnie rozwijającą sie platformę finansowania społecznościowego - Wspieram.to. Autorzy innowacyjnych pomysłów mają szansę dotrzeć do internautów, którzy chętnie angażują się w realizację ciekawych inicjatyw. Celem crowdfundingu jest nie tylko wprowadzenie projektu w życie, ale też jego dalszy rozwój. Taką szansę dają twórcom partnerzy biznesowi, którzy coraz częściej nawiązują z nimi współpracę.