Kongres marketingu

Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Ludzie Roku „Briefu” 2014

Magazyn / Aktualności

Ludzie Roku „Briefu” 2014
Ludzie Roku „Briefu” 2014

Poznajcie osoby nominowane do corocznych nagród magazynu Brief: Człowieka Marketingu i Sprzedaży, Człowieka Mediów, Człowieka Reklamy, Menadżera Marketingu Miejsc. Zwycięzców, jak również Człowieka Roku Brief 2014, poznamy 29 października podczas uroczystej gali, która będzie jednocześnie 15. urodzinami magazynu.

93 proc. e-sklepów może nie być gotowych na nadchodzące zmiany w prawie

Brief.pl / Wiedza

93 proc. e-sklepów może nie być gotowych na nadchodzące zmiany w prawie
93 proc. e-sklepów może nie być gotowych na nadchodzące zmiany w prawie

1 na 10 sklepów internetowych wprowadził zmiany, które wymusza nowe prawo o e-handlu. Niemal 45 proc. twierdzi, że nie zaczęło jeszcze żadnych przygotowań, mimo że wdrożenie większości wymaganych zmian zajmie dużo czasu. Jeśli sklepy nie zdążą przed 25 grudnia, czekają na nie kary grzywny do 5 000 zł.

Poradnik startupowca cz.5

Brief.pl / Wiedza

Poradnik startupowca cz.5
Poradnik startupowca cz.5

Jeden z elementów, na które nie każdy jest przygotowany to zderzenie polskiego startupa z różnicami biznesowo-kulturowymi w Stanach Zjednoczonych. Artur Racicki, przedsiębiorca prowadzący firmy również w USA, pomaga zrozumieć świat startupów w amerykańskich realiach.