Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Raport: Polskie e-sklepy nie są gotowe na ekspansję międzynarodową

Brief.pl / Aktualności

Raport: Polskie e-sklepy nie są gotowe na ekspansję międzynarodową
Raport: Polskie e-sklepy nie są gotowe na ekspansję międzynarodową

Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen. Wynika to z najnowszego badania Sociomantic Labs „Ekspansja zagraniczna polskich e-sklepów 2016”. Dane pokazują, że polskie e-sklepy nie do końca są gotowe na ekspansję za granicę. Jak i dlaczego warto przygotować się do internacjonalizacji e- biznesu?

Jak wykorzystać potencjał webserialu w nurcie femvertising?

Brief.pl / Inspiracje

Jak wykorzystać potencjał webserialu w nurcie femvertising?
Jak wykorzystać potencjał webserialu w nurcie femvertising?

Femvertising to stosunkowo nowy nurt w branży komunikacji marketingowej. Już teraz jednak możemy zaobserwować przykłady ciekawego i kreatywnego podejścia do komunikacji z kobietami. Jednym z nich jest serial internetowy. Co marki mogą zyskać na stworzeniu własnego serialu internetowego? Przykład Nike pokazuje, że nie tylko jest to okazja do stworzenia ciekawych treści wideo, ale również serial może być wkomponowany w skuteczny model biznesowy.