Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.