iTaxi 1

Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Lekcja Content Marketingu od Lego

Brief.pl / Inspiracje

Lekcja Content Marketingu od Lego
Lekcja Content Marketingu od Lego

Lego jest w Polsce najbardziej rozpoznawalną marką wśród tych, które sprzedają produkty dla dzieci. Na swoją pozycję w świadomości nie tylko polskiego społeczeństwa, pracowało jednak przez dziesięciolecia. Posługując się wysokiej jakości Content Marketingiem.

Cała konferencja tylko online? To możliwe

Brief.pl / Patronaty

Cała konferencja tylko online? To możliwe
Cała konferencja tylko online? To możliwe

Kiedy większość z nas myśli o takim wydarzeniu jakim jest konferencja to zapewne ma przed oczami salę, widownię, prelegentów, mikrofony i catering. Okazje się, że można inaczej. Startup Prowly we współpracy z Allegro organizuje pierwszą konferencję, która odbędzie się całkowicie online. Oto PR Webinar Day.