Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Polska blogosfera - raport 2014

Brief.pl / Wiedza

Polska blogosfera - raport 2014
Polska blogosfera - raport 2014

Dotychczas w Polsce brakowało badań blogosfery oraz jej czytelnictwa, wykonanych na reprezentatywnych próbach badawczych. Brak wiedzy na temat tego zjawiska powodował masę pytań u marketerów, agencji czy domów mediowych. Kim są blogerzy, o czym piszą najczęściej, w jakim są wieku, z jaką częstotliwością dodają nowe wpisy?

Poradnik startupowca cz.1

Brief.pl / Wiedza

Poradnik startupowca cz.1
Poradnik startupowca cz.1

Jak założyć i prowadzić swoją firmę? Jak działać na konkurencyjnym rynku i przekonać inwestorów? Opowiada o tym Artur Racicki, założyciel Social WiFi w nowym cyklu na naszej stronie.