Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

25 miejsc i wydarzeń w Polsce

Magazyn / Aktualności

25 miejsc i wydarzeń w Polsce
25 miejsc i wydarzeń w Polsce

Staropolskie przysłowie mówi: „Gdańska gorzałka, toruński piernik, krakowska panna, warszawski trzewik – najlepsze rzeczy w Polsce”. Poniższe zestawienie prezentuje 25 miejsc i wydarzeń o największym, naszym zdaniem, potencjale do budowania silnej marki Polski. Oto prezentujemy trzecią, ostatnią już odsłonę zestawienia 75. marek tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie.

THINK BIG z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

THINK BIG z nową kampanią
THINK BIG z nową kampanią

Rusza kampania programu Think Big. UPS Biznes będzie promował twórców sukcesu najbardziej rozpoznawalnych młodych polskich firm na świecie – „We share your passion for business”.

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Nowe osoby w Ogilvy & Mather
Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego client service directora i dwóch account executive. Łącznie przyjęto pięć nowych osób, a każda z nich z digitalowym doświadczeniem.