Event Biznes - wrzesien 2016

Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia
TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Czy zaraz po skończonych wakacjach myślimy o kolejnych? Do takiego wniosku mogli dojść marketerzy, bo choć sezon letni dobiegł końca, ubiegły tydzień w kampaniach wideo online pozostaje w wakacyjnym klimacie. Zestawienie firmy Gemius otwiera spot orzeźwiającej Coca-Coli, oprócz tego podróżnicze reality show ‘Azja Express’ i kuszące krótkimi wyjazdami Booking.com.