Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Tytuł, w który sam byś kliknął: poradnik

Brief.pl / Wiedza

Tytuł, w który sam byś kliknął: poradnik
Tytuł, w który sam byś kliknął: poradnik

Czy wiesz, że na jednego czytelnika Twojej treści, średnio aż pięciu zapozna się wyłącznie z jego tytułem? Wniosek jest więc oczywisty – w procesie tworzenia treści, będących elementem content marketingu warto zadbać o tytuł - intrygujący, zaczepny, z charakterem, który sprawi, że użytkownik nie będzie mógł przejść koło niego obojętnie.

Jan Gałek może inaczej!

Brief.pl / Aktualności

Jan Gałek może inaczej!
Jan Gałek może inaczej!

Znamy już wyniki pierwszej edycji internetowego talent show „Można inaczej”. Spośród czterech finalistów konkursu internauci wybrali tego, który ich zdaniem wniesie powiew świeżości do serwisu.