Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Gra o e-tron

Magazyn / Aktualności

Gra o e-tron
Gra o e-tron

Sport i rywalizacja wpływają na kształt naszych społeczeństw od zawsze. Nic więc dziwnego, że powstają gry odpowiadające na potrzebę współzawodnictwa. E-sport, bo o nim mowa, miał swoje początki w Polsce w kawiarenkach internetowych, natomiast dziś mistrzostwa świata gier komputerowych odbywają się w... Katowickim Spodku. O zjawisku e-sportu oraz tym, czy można żyć z grania w gry, opowiada Adrian Kostrzębski, PR manager ESL Polska.

10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

Brief.pl / Aktualności

10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć
10 reklam Super Bowl 2016, które warto zobaczyć

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się jubileuszowy Super Bowl 50 2016, podczas którego Carolina Panthers zmierzyła się z Denver Broncos. Jednak dla wielu, szczególnie spoza USA, bardziej emocjonujące są nie same rozgrywki, ale spoty reklamowe wyświetlane w czasie przerw w transmisji. Poniżej prezentujemy najciekawsze, naszym zdaniem, reklamy z tegorocznego Super Bowl 50.