Radosław Drzazga w San Markos

Radosław Drzazga w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Kolejna osoba dołączyła do zespołu kreacji San Markos. Radosław Drzazga objął stanowisko digital art directora i będzie odpowiedzialny za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off i online.

-

Drzazga ma 8 lat doświadczenia w branży interaktywnej. Karierę rozpoczynał w Grupie MNI. Współpracował przy kreacji projektów interaktywnych dla klientów takich jak: Vichy, OBI, Unilever, PTC Era, Lotos, Ministerstwo Infrastruktury.

W 2008 został laureatem konkursu KTR (Klub Twórców Reklamy) za najlepszą reklamę - Amnesty International. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiedzialny był za dział kreatywny i pracował dla takich marek jak: Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

Zobacz inne polecane artykuły

Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30

Brief.pl / Wiedza

Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30
Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30

Ponoć kryzysy w social media wybuchają w weekendy… jak się okazuje nie wszystkie i nie zawsze. Ten akurat wydarzył się w poniedziałek, ale z weekendem miał wiele wspólnego, nawet bardzo wiele. Sytuacja kryzysowa pojawiła się bowiem tuż po jednym z najważniejszych wydarzeń jakie ma miejsce w USA - czyli po meczu SuperBowl.

12 wskazówek marketingu dla kobiet

Brief.pl / Wiedza

12 wskazówek marketingu dla kobiet
12 wskazówek marketingu dla kobiet

Podczas prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy projektowaniu stron internetowych i sklepów online dla kobiet, warto mieć pewność, że agencja zna zasady jakim podlega komunikacja marketingowa, która wpływa na decyzje zakupowe płci pięknej.

4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową

Brief.pl / Wiedza

4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową
4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową

Aż 84 proc. przedsiębiorstw zamierza wyprodukować własne aplikacje mobilne, a ponad połowa firm (54 proc.) już je wdrożyła. Takie dane przedstawia raport State of Mobility Survey autorstwa Symantec, w którym przebadano ponad 6 tys. firm, w tym 100 z Polski. Wysokie wskaźniki nie powinny dziwić, skoro konsumenci są dziś niemalże przyklejeni do ekranów smartfonów. Dlatego prowadząc firmę warto rozważyć zaprojektowanie własnej aplikacji mobilnej lub webowej. Są ku temu co najmniej cztery powody.