Microsoft chciał kupić Zyngę

Microsoft chciał kupić Zyngę

Brief.pl / Technologie

W 2010 roku trwały negocjacje, których celem było przejęcie Zyngi przez Microsoft - informuje agencja Bloomberg.

-

Głównym negocjatorem ze strony giganta z Redmond był Don Mattrick, wtedy odpowiedzialny w Microsofcie za rozwój konsoli Xbox, a od niedawna prezes… Zyngi.

Celem negocjacji było rozwinięcie Xboxa o gry społecznościowe typu FarmVille - najsłynniejszy produkt Zyngi. Firmy nie doszły jednak do porozumienia.

Trudno ocenić czy dobrze się stało. Z jednej strony, gdyby alians Xboxa i Zyngi doszedł do skutku konsola Microsoftu mogłaby rozwijać się w ciekawym kierunku.

Z drugiej strony, debiut Zyngi na giełdzie okazał się porażką i od dwóch lat firma cały czas boryka się z różnymi kłopotami, które doprowadziły do odejścia z funkcji prezes Marka Pincusa, jej twórcy, i przyjścia na to miejsce Dona Mattricka. Wydaje się też, że popularność gier na Facebooku, a na tym wypłynęła Zynga, już przeminęła.

Z trzeciej strony, wszystko wskazuje na to, że nowy Xbox One Microsoftu przegra konkurencje ze swoim największym rywalem, czyli PlayStation 4 od Sony.

Może zatem warto powrócić do pomysłu mariażu Zyngi z gigantem z Redmond, skoro ma ona już na pokładzie Dona Mattricka?

Źródło: Bloomberg

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.