Najbogatszy człowiek świata inwestuje w Shazam

Brief.pl / Technologie

Jak podaje agencja Reuters, magnat telekomowy Carlos Slim Helu zainwestował w Shazam, firmę znaną głównie ze stworzenia aplikacji rozpoznającej dźwięk.

-

Carlos Slim Helu to najbogatszy człowiek świata według magazynu "Forbes". Jego majątek jest wyceniany na 73 mld dol.

Meksykański multimilioner postanowił zainwestować w brytyjski startup 40 mln dol. Uzyskane od niego fundusze zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję w świat telewizji oraz wejście na nowe rynki w Ameryce Południowej i Europie.

Shazam już teraz umożliwia rozpoznanie utworu, który został wykorzystany w reklamie telewizyjnej, a następnie przekierowanie odbiorcy do strony reklamodawcy. Tę technologię wykorzystano m. in. w spotach Unilever, Procter & Gamble czy American Express.

W ciągu 18 miesięcy nasz biznes telewizyjny przerośnie biznes muzyczny. Stąd też ta inwestycja - tłumaczy Reutersowi Andrew Fisher, prezes Shazam.

Dla Shazam to duży krok do przodu - nie każda firma może się pochwalić tym, że zainwestował w nią najbogatszy człowiek świata.

Poza tym, ta inwestycja potwierdza, że mariaż telewizji i technologii mobilnych to przyszłość "szklanego ekranu".

Źródło: Reuters

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.