Agito.pl się zmienia

Agito.pl się zmienia

Brief.pl / Aktualności

Sklep internetowy Agito.pl uprościł logo i zmienił wygląd swojej strony, dzięki czemu nawigacja po serwisie ma być łatwiejsza.

-

Nowa odsłona serwisu oznacza m.in. zmieniony układ treści, nowe funkcjonalności i rozwiązania graficzne.  Na stronie głównej klienci otrzymali m.in.: spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów w sklepie, a także w poszczególnych kategoriach oraz listę życzeń, którą mogą dzielić się z przyjaciółmi.

- Po wielu miesiącach pracy, analiz i testów, w ręce Klientów oddajemy nową wersję naszej strony internetowej. Wprowadziliśmy na niej wiele zmian, których zadaniem jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Jednym z przykładów mogą być tzw. rekomendacje do zakupów, czyli spersonalizowany dobór produktów, uzależniony od tego, co dany Klient ostatnio u nas kupił. Nowa wersja sklepu jest też bardziej przejrzysta i czytelna – podkreśla Szymon Bujalski, członek zarządu spółki Agito.

 Agito.pl (Grupa Allegro) działa od 2002 roku, oferując m.in. sprzęt AGD i RTV, artykuły komputerowe i fotograficzne, wyposażenie domu i ogrodu, produkty dla dzieci, kosmetyki oraz książki.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.