Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Brief.pl / Aktualności

Group One – pod taką nazwą 1 lipca ruszył nowy holding komunikacyjny, w skład którego wchodzi czołowa polska agencja reklamowa Change Integrated i niezależny dom mediowy Value Media, którego specjalizacją jest szeroko rozumiany digital. Prezesem holdingu będzie Marek Żołędziowski, wiceprezesem Maciej Hutyra.

-

- Powstanie Group One jest wynikiem zmieniających się trendów na rynku reklamy i odpowiedzią na potrzeby klientów. Reklamodawcy coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych w kanałach offline i on-line. Chcemy zmienić istniejące zasady w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Granica między kompetencjami agencji reklamowych i domów mediowych zanika, szczególnie w obrębie nowych mediów. Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowywaniu strategii obecności i planowaniu mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku – uważa Marek Żołędziowski.

W Group One pracować będzie ponad 110 osób, a obroty holdingu przekroczą w tym roku 180 mln zł. Ponad 70 proc. obrotów grupy generowanych jest z usług digitalu.

Change Integrated i Value Media nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne biznesy, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych.
- Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – dodaje Żołędziowski.

Następnym etapem procesu budowy holdingu - zaplanowanym na IV kwartał 2013 - będzie przejęcie kolejnej firmy z branży. Jesteśmy po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami kliku niezależnych agencji interaktywnych jak i domów mediowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Naszym celem jest konsolidacja i budowa silnej, lokalnej grupy komunikacyjnej – podkreśla Maciej Hutyra, wiceprezes Group One.

Docelowo Group One chce przejąć 1 lub 2 podmioty do końca 2013 roku. Jednocześnie obie spółki planują do końca 2013 roku skonsolidować wyniki finansowe w nowej strukturze holdingowej.
W kolejnych latach wspólnicy Group One nie wykluczają możliwości wejścia na giełdę. Taki ruch pozwoliłby na kolejne przejęcia i konsolidowanie rynku.

- W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej skala działalności ma coraz większe znaczenie, stąd nasza decyzja o połączeniu podmiotów i dalszej rozbudowie grupy, przy zachowaniu niezależności - mówi Marek Żołędziowski, prezes Grupy

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.