Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Brief.pl / Aktualności

Group One – pod taką nazwą 1 lipca ruszył nowy holding komunikacyjny, w skład którego wchodzi czołowa polska agencja reklamowa Change Integrated i niezależny dom mediowy Value Media, którego specjalizacją jest szeroko rozumiany digital. Prezesem holdingu będzie Marek Żołędziowski, wiceprezesem Maciej Hutyra.

-

- Powstanie Group One jest wynikiem zmieniających się trendów na rynku reklamy i odpowiedzią na potrzeby klientów. Reklamodawcy coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych w kanałach offline i on-line. Chcemy zmienić istniejące zasady w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Granica między kompetencjami agencji reklamowych i domów mediowych zanika, szczególnie w obrębie nowych mediów. Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowywaniu strategii obecności i planowaniu mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku – uważa Marek Żołędziowski.

W Group One pracować będzie ponad 110 osób, a obroty holdingu przekroczą w tym roku 180 mln zł. Ponad 70 proc. obrotów grupy generowanych jest z usług digitalu.

Change Integrated i Value Media nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne biznesy, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych.
- Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – dodaje Żołędziowski.

Następnym etapem procesu budowy holdingu - zaplanowanym na IV kwartał 2013 - będzie przejęcie kolejnej firmy z branży. Jesteśmy po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami kliku niezależnych agencji interaktywnych jak i domów mediowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Naszym celem jest konsolidacja i budowa silnej, lokalnej grupy komunikacyjnej – podkreśla Maciej Hutyra, wiceprezes Group One.

Docelowo Group One chce przejąć 1 lub 2 podmioty do końca 2013 roku. Jednocześnie obie spółki planują do końca 2013 roku skonsolidować wyniki finansowe w nowej strukturze holdingowej.
W kolejnych latach wspólnicy Group One nie wykluczają możliwości wejścia na giełdę. Taki ruch pozwoliłby na kolejne przejęcia i konsolidowanie rynku.

- W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej skala działalności ma coraz większe znaczenie, stąd nasza decyzja o połączeniu podmiotów i dalszej rozbudowie grupy, przy zachowaniu niezależności - mówi Marek Żołędziowski, prezes Grupy

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.