Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Change Integrated i Value Media łączą się i tworzą Group One

Brief.pl / Aktualności

Group One – pod taką nazwą 1 lipca ruszył nowy holding komunikacyjny, w skład którego wchodzi czołowa polska agencja reklamowa Change Integrated i niezależny dom mediowy Value Media, którego specjalizacją jest szeroko rozumiany digital. Prezesem holdingu będzie Marek Żołędziowski, wiceprezesem Maciej Hutyra.

-

- Powstanie Group One jest wynikiem zmieniających się trendów na rynku reklamy i odpowiedzią na potrzeby klientów. Reklamodawcy coraz częściej poszukują kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych w kanałach offline i on-line. Chcemy zmienić istniejące zasady w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Granica między kompetencjami agencji reklamowych i domów mediowych zanika, szczególnie w obrębie nowych mediów. Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowywaniu strategii obecności i planowaniu mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku – uważa Marek Żołędziowski.

W Group One pracować będzie ponad 110 osób, a obroty holdingu przekroczą w tym roku 180 mln zł. Ponad 70 proc. obrotów grupy generowanych jest z usług digitalu.

Change Integrated i Value Media nadal będą funkcjonować na rynku jako niezależne biznesy, realizując swoje dotychczasowe kontrakty, w oddzielnych strukturach organizacyjnych.
- Chcemy zachować odrębność marek. Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, w tym w zakresie nowego biznesu – dodaje Żołędziowski.

Następnym etapem procesu budowy holdingu - zaplanowanym na IV kwartał 2013 - będzie przejęcie kolejnej firmy z branży. Jesteśmy po wstępnych spotkaniach z przedstawicielami kliku niezależnych agencji interaktywnych jak i domów mediowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Naszym celem jest konsolidacja i budowa silnej, lokalnej grupy komunikacyjnej – podkreśla Maciej Hutyra, wiceprezes Group One.

Docelowo Group One chce przejąć 1 lub 2 podmioty do końca 2013 roku. Jednocześnie obie spółki planują do końca 2013 roku skonsolidować wyniki finansowe w nowej strukturze holdingowej.
W kolejnych latach wspólnicy Group One nie wykluczają możliwości wejścia na giełdę. Taki ruch pozwoliłby na kolejne przejęcia i konsolidowanie rynku.

- W dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej skala działalności ma coraz większe znaczenie, stąd nasza decyzja o połączeniu podmiotów i dalszej rozbudowie grupy, przy zachowaniu niezależności - mówi Marek Żołędziowski, prezes Grupy

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.