Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Magazyn / Inspiracje

O tym, jakie są najważniejsze różnice między pokoleniem Y np. w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Indiach czy Brazylii pod względem preferowanych marek, mówi Mattias Behrer, współautor bestsellera „How Cool Brands Stay Hot”.

-

W „How Cool Brands Stay Hot” wykorzystaliśmy model CRUSH opracowany jako uniwersalne podsumowanie tych elementów, które są ważne w markach dla generacji Y na całym świecie. W rzeczywistości zaobserwować można pewne lokalne wariacje i drobne różnice.

Polskie Pokolenie Milenium ceni te marki, które emanują energią, podobnie jak inne generacje Y z całego świata lubi marki, które są świeże, mają własny styl. Takie brandy pozwalają im poczuć się szczęśliwymi. Dla polskich przedstawicieli generacji Y wartości te są nawet ważniejsze niż w podobnych grupach z innych krajów. Polacy są natomiast mniej zainteresowani tym, aby marki gwarantowały poczucie bezpie­czeństwa. Z kolei w Stanach Zjednoczonych pokolenie to wykazuje większą wrażliwość na świeżość marek – członkowie tego pokolenia chcą być zaskakiwani.

W Rosji zaś ważny jest zarówno wysoki status, jak i nieposzlakowana reputacja oraz zaangażowanie społeczne. Mniejsze znaczenie ma autentyczność. Natomiast na rynku chińskim autentyczność jest kluczową cechą, powiązaną wręcz z duchowością. Cenione są również marki międzynarodowe. Podobna sytuacja ma miejsce w Indiach, ponadto bardziej niż w innych regionach cenione są tam luksus i przepych, natomiast nieposzlakowana reputacja nie jest aż tak ważna. Zaś dla generacji Y w Brazylii ważnymi czynnikami są zaangażowanie w ekologię, zdrowie i bezpieczeństwo.

:: ::

Wywiad z Mattiasem Behrerem, senior vice presidentem i general managerem w MTV North Europe & MTV International Property Marketing, można przeczytać w wakacyjnym wydaniu "Briefu", który wkrótce ukaże się na rynku. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.