Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Magazyn / Inspiracje

O tym, jakie są najważniejsze różnice między pokoleniem Y np. w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Indiach czy Brazylii pod względem preferowanych marek, mówi Mattias Behrer, współautor bestsellera „How Cool Brands Stay Hot”.

-

W „How Cool Brands Stay Hot” wykorzystaliśmy model CRUSH opracowany jako uniwersalne podsumowanie tych elementów, które są ważne w markach dla generacji Y na całym świecie. W rzeczywistości zaobserwować można pewne lokalne wariacje i drobne różnice.

Polskie Pokolenie Milenium ceni te marki, które emanują energią, podobnie jak inne generacje Y z całego świata lubi marki, które są świeże, mają własny styl. Takie brandy pozwalają im poczuć się szczęśliwymi. Dla polskich przedstawicieli generacji Y wartości te są nawet ważniejsze niż w podobnych grupach z innych krajów. Polacy są natomiast mniej zainteresowani tym, aby marki gwarantowały poczucie bezpie­czeństwa. Z kolei w Stanach Zjednoczonych pokolenie to wykazuje większą wrażliwość na świeżość marek – członkowie tego pokolenia chcą być zaskakiwani.

W Rosji zaś ważny jest zarówno wysoki status, jak i nieposzlakowana reputacja oraz zaangażowanie społeczne. Mniejsze znaczenie ma autentyczność. Natomiast na rynku chińskim autentyczność jest kluczową cechą, powiązaną wręcz z duchowością. Cenione są również marki międzynarodowe. Podobna sytuacja ma miejsce w Indiach, ponadto bardziej niż w innych regionach cenione są tam luksus i przepych, natomiast nieposzlakowana reputacja nie jest aż tak ważna. Zaś dla generacji Y w Brazylii ważnymi czynnikami są zaangażowanie w ekologię, zdrowie i bezpieczeństwo.

:: ::

Wywiad z Mattiasem Behrerem, senior vice presidentem i general managerem w MTV North Europe & MTV International Property Marketing, można przeczytać w wakacyjnym wydaniu "Briefu", który wkrótce ukaże się na rynku. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.