wp - grudzien 2016

Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Polskie Pokolenie Milenium ceni własny styl

Magazyn / Inspiracje

O tym, jakie są najważniejsze różnice między pokoleniem Y np. w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Indiach czy Brazylii pod względem preferowanych marek, mówi Mattias Behrer, współautor bestsellera „How Cool Brands Stay Hot”.

-

W „How Cool Brands Stay Hot” wykorzystaliśmy model CRUSH opracowany jako uniwersalne podsumowanie tych elementów, które są ważne w markach dla generacji Y na całym świecie. W rzeczywistości zaobserwować można pewne lokalne wariacje i drobne różnice.

Polskie Pokolenie Milenium ceni te marki, które emanują energią, podobnie jak inne generacje Y z całego świata lubi marki, które są świeże, mają własny styl. Takie brandy pozwalają im poczuć się szczęśliwymi. Dla polskich przedstawicieli generacji Y wartości te są nawet ważniejsze niż w podobnych grupach z innych krajów. Polacy są natomiast mniej zainteresowani tym, aby marki gwarantowały poczucie bezpie­czeństwa. Z kolei w Stanach Zjednoczonych pokolenie to wykazuje większą wrażliwość na świeżość marek – członkowie tego pokolenia chcą być zaskakiwani.

W Rosji zaś ważny jest zarówno wysoki status, jak i nieposzlakowana reputacja oraz zaangażowanie społeczne. Mniejsze znaczenie ma autentyczność. Natomiast na rynku chińskim autentyczność jest kluczową cechą, powiązaną wręcz z duchowością. Cenione są również marki międzynarodowe. Podobna sytuacja ma miejsce w Indiach, ponadto bardziej niż w innych regionach cenione są tam luksus i przepych, natomiast nieposzlakowana reputacja nie jest aż tak ważna. Zaś dla generacji Y w Brazylii ważnymi czynnikami są zaangażowanie w ekologię, zdrowie i bezpieczeństwo.

:: ::

Wywiad z Mattiasem Behrerem, senior vice presidentem i general managerem w MTV North Europe & MTV International Property Marketing, można przeczytać w wakacyjnym wydaniu "Briefu", który wkrótce ukaże się na rynku. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.