Opoint kupuje udziały w Newspoint

Opoint kupuje udziały w Newspoint

Brief.pl / Aktualności

Newspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę i zmienia właściciela. 100 proc. udziałów w nowo powstałej spółce obejmie Opoint A.S., europejski lider w monitoringu mediów tradycyjnych i portali. Newspoint jako wiodąca firma monitoringu mediów społecznościowych w Polsce, stanie się centrum kompetencyjnym Opoint w tym zakresie.

-

Prezesem nowopowstałej spółki zostanie Robert Stalmach, dotychczasowy dyrektor zarządzający pionu monitoringu internetu i członek zarządu Netsprint. Równocześnie Robert Stalmach dołączy do zarządu Opoint A.S.

 

Zobacz:

Porsche za cenę Volkswagena - wywiad z Robertem Stalmachem

 

Zmiana jest elementem strategii porządkowania potfolio spółek grupy Amedia, jednej z największych europejskich grup mediowych. Obecnie Amedia jest włascicielem Netsprint i Opoint. Celem przejęcia jest też pogłębienie bezpośredniej współpracy Newspoint - Opoint.

Zmiana właściciela przyczyni się do wzmocnienia Newspoint pod kątem kapitałowym oraz ułatwi rozwój produktów i usług. Umożliwi też połączenie sił obu firm w sprzedaży pełnej oferty monitoringu mediów na rynkach zagranicznych - mówi Robert Stalmach.

Newspoint pozostanie blisko związany z Netsprint przez wspólną grupę kapitałową. Obie firmy będą nadal ściśle współpracować na polskim rynku, m.in. nadal będą oferować swoje usługi w ramach kompleksowej oferty “Pakiet 360”. Po przeprowadzonych zmianach Netsprint planuje zintensyfikowanie działań zapewniającym reklamodawcom skuteczne zwiększanie liczby użytkowników i poprawę konwersji ich serwisów WWW.

Opoint AS i Newspoint współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było udane wprowadzenie w Polsce pod marką Newspoint flagowego produktu norweskiej firmy – Opoint Monitora, kolejnym wykorzystanie przez Opoint AS platformy wyszukiwawczej Netsprint USE, a następnie - podpisanie umowy na dostarczanie danych z monitoringu social media na rynek norweski.

 

Zobacz:

Newspoint mierzy nastroje gospodarcze w mediach

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.