Opoint kupuje udziały w Newspoint

Opoint kupuje udziały w Newspoint

Brief.pl / Aktualności

Newspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę i zmienia właściciela. 100 proc. udziałów w nowo powstałej spółce obejmie Opoint A.S., europejski lider w monitoringu mediów tradycyjnych i portali. Newspoint jako wiodąca firma monitoringu mediów społecznościowych w Polsce, stanie się centrum kompetencyjnym Opoint w tym zakresie.

-

Prezesem nowopowstałej spółki zostanie Robert Stalmach, dotychczasowy dyrektor zarządzający pionu monitoringu internetu i członek zarządu Netsprint. Równocześnie Robert Stalmach dołączy do zarządu Opoint A.S.

 

Zobacz:

Porsche za cenę Volkswagena - wywiad z Robertem Stalmachem

 

Zmiana jest elementem strategii porządkowania potfolio spółek grupy Amedia, jednej z największych europejskich grup mediowych. Obecnie Amedia jest włascicielem Netsprint i Opoint. Celem przejęcia jest też pogłębienie bezpośredniej współpracy Newspoint - Opoint.

Zmiana właściciela przyczyni się do wzmocnienia Newspoint pod kątem kapitałowym oraz ułatwi rozwój produktów i usług. Umożliwi też połączenie sił obu firm w sprzedaży pełnej oferty monitoringu mediów na rynkach zagranicznych - mówi Robert Stalmach.

Newspoint pozostanie blisko związany z Netsprint przez wspólną grupę kapitałową. Obie firmy będą nadal ściśle współpracować na polskim rynku, m.in. nadal będą oferować swoje usługi w ramach kompleksowej oferty “Pakiet 360”. Po przeprowadzonych zmianach Netsprint planuje zintensyfikowanie działań zapewniającym reklamodawcom skuteczne zwiększanie liczby użytkowników i poprawę konwersji ich serwisów WWW.

Opoint AS i Newspoint współpracują od początku 2007 roku. Pierwszym etapem współpracy było udane wprowadzenie w Polsce pod marką Newspoint flagowego produktu norweskiej firmy – Opoint Monitora, kolejnym wykorzystanie przez Opoint AS platformy wyszukiwawczej Netsprint USE, a następnie - podpisanie umowy na dostarczanie danych z monitoringu social media na rynek norweski.

 

Zobacz:

Newspoint mierzy nastroje gospodarcze w mediach

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.